Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Randiplacc

2010.09.29. 21:09 - hugic

Ez a bölcsi egy igazi randiplacc. Eleddig csak azért nem tűnt fel, mert az én Drága Kicsikém általában magában játszadozott valamivel, az meg hidegen hagyott, h ki taperol kit, melyik kislány melyik kisfiút puszilgatja éppen és vajon kinek lesz a mennyegzője a jövő héten. Mert hogy eleddig nem voltam érdekelt az ügyben. Viszont ami ma fogadott, mikor mentem Marcusért, bizony nem volt gyenge látvány.

Bekukkantottam az ablakon mikor megérkeztem, szokásom ugyanis meglesni egy kicsikét, h éppen mivel foglalatoskodik, és amíg nem vesz észre addig csak nézem és olvadozok. Hát nem gondoltam volna, h ilyen korán már intim látványokban lesz részem, na.

Megérkeztemkor először nem is láttam a kölköt a szobában. Hámondom, ez meg felszívódott? Szemeimmel körbepásztáztam a csoportszobát újra. Látom, h egy érdekes kis kupac van az ablak mellett. Két (nem egy, hanem kettő) kislány pátyulgat valaki az egyik játék bölcsőben. Mikor az egyik kislány arrébb lépett vettem csak észre, h az én kisfiam csücsül a bölcsőben, cumival a szájában és a két kiscsaj puszilgatja, simogatja.

Mindig azt gondoltam, h van még úgy saccperkábé tizenpárévem, amíg Marcus hazahoz bemutatni egy csinos, okos kislányt, de ma elszállott a remény. Úgy tűnik, h nem is egy jelentkező akad, aki versenybe száll a kegyeiért. Mikor Marci észrevett, azonnal kiszállt a bölcsőből - zuhanás-esélyes volt egyébként a mutatvány, ugyanis alig bírt kikecmeregni a ringó bölcsőből - és elindult felém. A két kislány nem sokkal követte őt, és a kisfiút akit Marcus addigra odahozott nekem bemutatni - gondolom alakulóban van vmi szimpátia féle haverság, vagy mifene-, a lányok odébb tolták és tovább simogatták, puszilgatták Marcit és néztek rám mosolyogva, mondhatni hízelegve, amolyan anyóspajtinál-bevágódás céljából (de tényleg ilyen érzésem volt!).

Hihetetlen egyébként, h ezek a kisgyerekek mennyire jól megjegyzik az arcokat. Mindenkiről tudják, h ki kinek az anyukája, apukája, nagymamája stb. Fannika legalábbis rendszerint értesíti Marcit, h megérkeztem, van hogy megpróbálja oda is húzni hozzám, mikor Marcusnak még nem esik le a tantusz, amit Marci nem igazán tűr ám el, megpróbálja lerázni az őt rángató kislányt. Fannika egyébként az a huncut darab, aki az első bölcsődés napján lenyomott egy sallert Marcusnak. Most ott tartunk, h állandóan simogatja és puszilgatja, meg húzza a fejére a kapucnit, hogy meg ne fázzon :D Egyébként csudaszép kislány! 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr482333205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása