Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

RE: Vajszívű mami....

2011.02.23. 22:30 - hugic

A hétfő éjszaka végül hiperszuper jól sikerült. 1x kelt, fél1kor, átmentem, megnyugtattam, 10 perc múlva már a helyemen is voltam és aludtam. Óboldogság reggelig!

Node. Nyilvánvaló volt, h ennyire nem lesz egyszerű. Ráadásul a kis piszok szerintem rájött, ha elrekeszti a hangját, megint megesik majd rajta a szívem és nem hagyom üvöltözni. Mármint sokáig nem. Így el is rekesztette. De nem gyengén ám, ébredés után alig bír megszólalni és nyilván kicsit fáj is neki, mert napközben sem túl bőbeszédű. Viszont annál inkább megül egy helyben és építgeti az Eiffel-torony magasságú legofúrókat. Majd leszáll az este és már vacsoránál rázendít. 
Gyele vissza mamika.
Mármint hova Kincsem?
Gyele vissza mamika. Itt maladsz matlacon Mamika.
Nos Kincsem, Mamika veled marad amíg elalszol, szigorúan állva, az ágyad mellet, utána megy a saját ágyába aludni.
Már-már elhiszem, h tudomásul veszi. Pizsiosztáskor megint bepróbálkozik. Ráhagyom. Mese, villanyleó. Simi, álldogálok. 15 perc, elalszik. Kisurranok. Csönd. Jeeee, nyertem. 5 perc múlva:
Gyele vissza mamikaaaaa... a repedtfazék hangján. 10 percig bírta. Mire lenyeltem az utolsó falat vacsit, elhallgatott. Thanx God. Különben igen friss "visszaeső" lett volna belőlem. AA-s nyelven: nem lett volna sok 24 órám, az biztos. Viszont sajnos később annyira fájhatott a torka, h iccaka újra rázendített és nem is igen hagyta abba. Muszáj volt egy nurofennel lecsillapítani a dolgokat. Viszont így az ágyunkban landolt az egyébként igen bágyadt ded, és reggelig ott is húzta a lóbőrt. Nojó, amikor hatott a nurofen akkor már nem volt annyira bágyadt. Még azt is megengedte magának, h aszongya nekem: lemennünk mesét nézni :O He? Na csukd csak le a szemed, vagy raklak vissza azonnal az ágyadba Kisfiam. És ilyenkor olyan édesen szoríjja le a szemhéjait :D

A mai estének kissé félve indultam neki, de most nem is merek leírni semmit, mert Mörfi tuti itt ólálkodik a közelben. Inkább megyek és kihasználom az értékes óráimat (?), alszom egy nagyot(?). Nem használom ki. Üvölt, mármint próbál üvölteni :S

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr452686326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása