Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Herpesz vírus megérkezett

2011.01.16. 21:56 - hugic

Mikor elkészült a ded, anno 2008-ban, és zebrásat teszteltem volt néhány kérésem az Úrhoz. Az egyik az vala, h apája herpesz vírusát ne hozza már magával. Valószínűleg rossz imát mondtam, mert úgy tűnik, nem talált meghallgattatásra :S Egy hete megint beteg a ded, de vittem bölcsibe rendületlenül - mellesleg a gondozónőjének sem volt kifogása, mivel a csoport 70%-a hasonló állapotban bölcsiskedik. Tegnap aztán elkezdett piroslani a felső ajka. Átfutott ugyan az agyamon, h mivanha... de aztán elhessegettem, mert visszagondoltam az akkori imámra, és bizonyos vagyok benne, h ezt a kérést nem felejtettem ki. Aztán este fel is mászott a hője, de nem lehetett pontosan megállapítani, h mennyi az annyi, ugyanis 2 hőmérőből
- 1 fülhőmérő használhatatlan az elem gyengesége miatt. Ez konkrétan apa hibája, mert ő torkollt le, h nem költünk 1200 pénzt 1 karika elemre, náluk van 400ért - mondta ezt még 2010-ben, de én még nem láttam azt a 400forintos elemet :S
- 1 digitális szintén használhatatlan, mivel az örökké mozgó, soha egy percre leülni nem tudó maszat csikis, mint az anyja -fene vigye el, tényleg rosszul imádkoztam , így a hónaljba dugni kizárt. Popsiban meg azért nem, mert mint az előbb is említettem, képtelen egy percig nyugton maradni és félek, h ha kis kamerát tennék a hőmérő végére, gyomortükrözést végeznék, nomeg azt a módszert én sem szeressem. Lényeg a lényeg, olyan 37,5 körül volt. Mondtam is a drnéninek reggel - akit meglátogattunk, mert az ajakpír kisebesedett -, h nagyjából... ő meg nézett rám kimeresztett szemekkel, sugallva, h milyen anyuka az ilyen, aki csak nagyjából tudja megmondani a gyerek hőjét. No azért hozzátette gyorsan, h jó a diagnózisom, ez valóban herpesz vírus, szal bölcsi felejtős és a tervezett délutáni vendégségbe is csak Marci külön bejáratú tányérkájával, eszcájgjávalal és pohárkájával menjünk. 
Holnap reggel hívhatom a föncsim és magyarázhatom, h a herpesz vírussal, miért is nem mehet a közösségbe a ded és ezért nekem muszáj lesz távmunkáznom a héten. Hát evvan. 7 nap bölcsi az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr162588903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása