Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ember tervez... Nyonyeszkának szeretettel :D

2011.01.13. 22:27 - hugic

Eredetileg a horror éjszakáinkról, Marci jófej és nemannyirajófej tevékenységeiről, beszólásairól szerettem volna posztolni. DE!

1. Marci belesírt (nem meglepő módon, hiszen lassan 1 hónapja minden este / éjszaka sírdogál), és SOS "fájdalomcsillapító"-t kellett szervíroznom (igen, 7 szótag és kimondja, nagyon fájhat szegénynek)

2. Nyonyeszka posztolt és muszáj volt belepofáznom a legfrissebb posztjába, ami igen hosszasan sikeredett. Lévén, h ezt a végtelen hosszú kommentet nincs képem az ő naplójába elküldeni, így tolok egy posztot itthon a kommentjeimről, aztán ha szeretné olvassa, ha nem, akkor sem gond. 

Szóval: 

A huggies pelenka csúcsszuper - szerintem, viszont ugyanez a popsitörlő silány egy minőség. Olyan mint az átázott pzs, foszlik, hiába 3x olyan vastag, mint a pampers és tapad a bababőrhöz. Én Zsófi javaslatára sensitive (fehér) pamperssel kezdtem, amit nem bántam meg. Pihe-puha, gazdaságos. DM-ben, Rossmannban szokott lenni vagy 4 csomagos 1500ért vagy 6 csomagos 2ezerért.

Garmastan helyett én bepanthent használtam a kirepedezésre, ennek 3 előnye is van: 1. egészségpénztárból fedezhető, 2. nem kell lemosni a bimbót szopi előtt (mondjuk lehet h a garmastant sem), 3. az egész mellett be lehet kenni, h átmasszírozzuk, amikor bedurran és így könnyebb fejni, mert feloldódnak a csomók. A hideg vizes / jeges borogatás nem ajánlott, mert elapaszthatja a tejtermelést :(

Bimbóvédőt nem szerettem, Marci el sem fogadta, sztem mert nem fért bele a bimbóm :DDD (még a nagyba sem!) így nem tudtuk használni. Van még használatlan (mivel 2 van egy dobozban), megkeresem neked, ne vegyél – mondjuk az enyém nem medela hanem avent). DMes párna nekem bevált, a MAM is jó, csak sokkal drágább.

Szerintem az aventes pohár a zacskótól abból a szempontból jobb tejtárolásra, h ha fel kell engedni (ráadásul gyorsan), akkor az aventes melegítőbe csak be kell tenni, betáplálni az adagot és csilingel ha kész, pár perc múlva. Mivel ez is van, így neked ez lenne a legkényelmesebb. A poharak később ugyanolyan jól használhatók, kölesgolyó tárolásra, bébiétel melegítésre és az autóban abból való étkezésre, ivásra, cumitárolásra stb. Takarékos megoldás: vesz az ember lánya egy 10es csomi poharat, aztán ha ezek megtelnek, akkor a következő adag tejciket papírpohárba teszed el, tetejére folpackot, ikeás zacsiba csomagolod, és már mehet is a fagyra, szigorúan állítva ;-). Kiengedésnél, fagyott állapotban lehúzod róla a papírpoharat, átteszed a pohárrá fagyott tejet az aventes pohárba és mehet a melegítőbe. A melegítővel tökéletes a hőmérséklet és pár perc az egész. Egyébként a végtelenségig sem jó sem fejni, sem fagyasztani, egy idő után ugyanis megromlik.

A babakocsira akasztható bevásárlószatyor van a rossmannban és a dmben is (hátha olcsóbb, mint a Máriában). Az a sajátmárkás termék, amit a múltkor hoztam neked szúnyoghálót és esővédőt.

Kórházi csomag: na ez a hosszú lista! Kedvenc tételem: apukának ennivaló, innivaló. Hátilyet! Én szenvedek, ő meg eszik-iszik-dínom-dánom? :O Majd előkapom a khi listámat és átdobom.

Az orrszívó-porszívót nem látom a listában (ne kelljen használnotok még jó sokáig!)

A homlok hőmérőt csak úgy odaadtam, de az elsősegély könyvben majd nézd meg, mert le kell vonni az értékből, amit mutat, csak nem emlékszem, mennyit. Legpontosabb a popsis lázmérős megoldás, legkíméletesebb és leggyorsabb a fülhőmérő, de ki kell tapasztalni, h ne dugjuk se túl mélyre – akkor többet mér, se túl kintre – akkor kevesebbet. Javaslat: Müllerben: TCO márka olcsóbb, mint mások és sztem jó (5ezeriksz forint).

Az infacolt nem kell felírni, a gripewatert nem ismerem – de sztem azt sem, ha nem válnak be, amik nálunk működtek: espumisan cseppek ill. chamomilla vulgaris.

Naptej: a noname naptejektől (dm / rossmann saját márkás) Marci kipattogzott. A NIVEA baby bevált.

Babé koszmó elleni samponunknak lejárt a szavatossága (vagyis nem, mert 2010 októberig jó lenne), sajna kinyitás után 12 hónapig lehet használni, az meg nálunk már rég lejárt. Kár h iszonyat drága, 200 ml, mikor egy gyűszűnyi elég lenne belőle, annyira hatékony. Ha ezt használod, nem lesz szükség a kefére. Most utána olvastam, elhasználhattam volna csak úgy is, miután már elmúlt a koszmó. Ehhh....

Almareszelőt kaptok :) bár ez még ráér

Ebben a tejgyűjtő kagylóban lehet aludni? :D sose próbáltam (bár néha nem ártott volna)

A kókuszmatrac lényege, h baleset esetén nem gyűjti be a pisit, hanem átereszti a parkettára. PVC lepedőt nem is szabad rátenni.

Fejen átdugós bodyt nem is vehetek ajándékba? ;-)

Fürdetőkád állványa: sztem Cam, de nincs rajta márkajelzés, így nem biztos, nem úgy néz ki, mint amit Te átküldtél, de sztem ez csak dizájn és compatibilis mind a kettő (cam és neonato), mert annyira hasonlóak! Esetleg átjöttök megnézni a kádat és vesztek ugyanolyat (a múltkor hegyekben állt a Minimanóban).

Amit kitaláltam ajándékot Lillának, nincs a listában: HALLELUJA J (nem mondom meg, bibibíííí). 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr292582291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása