Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Paradicsomos spagetti pulykahússal

2010.01.05. 17:08 - hugic

A tányér természetesen tele volt, 190 grammot nyomott a kaja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindmegette :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na jóvanna, jóvanna elárulom: a dédi fagyasztott bioparadicsomát fagyottan  meghámoztam, vízben rottyantottam rajta egyet. Egy kis reszelt hagymát egy pici olívaolajon megpirítottam. A húst (nekem mondjuk már főtt-fagyott volt, így engedtem-melegítettem fel) hozzáaprítottam a kezemmel, kicsike vízzel felengedtem. A főtt paradicsomot átpasszíroztam, megszórtam egy icipici sóval, kicsit több oregánóval és még több bazsalikommal, jól elkevertem. Hozzáadtam a hagymához-husihoz és kicsit még rottyantottam. Közben 5 dkg spagettit megfőztem. A végén ezeket összekevertem és a próba kedvéért tettem hozzá egy icipici reszelt trappistát, amit legközelebb kihagyok, mert megint piri az arcocskája. Lehet ez volt a délutáni nyűg oka is. Olyannyira ment a sikítás-üvöltés duettje, h - bár bölcsibe készülünk - cicre kellett tennem :o

Na lépek, mert a tányért dobálja. Ja az uzsonnán vagyunk ám túl, ami a cici után 140 gramm sütőtök volt.

És nem is írtam még az új 10órairól! Hát csak megette végül ez a ded a mandarint. Jó régóta próbálkozom vele. Ma elfogadta. Mit elfogadta, ő csipegette a szájába.

Kajaügyileg jó nap volt ez a mai :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr351649188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elif · http://izmorzsak.blogspot.com/ 2010.01.06. 15:02:08

Az igen, micsoda zabamanci, vagyis zabamarci! ;) Nekünk nem sok minden csúszik ilyen jól mostanában.
süti beállítások módosítása