Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gasztrokadét? Én?

2011.01.18. 14:56 - hugic

Aki ismer, tudja h nem vok egy konyhatündér. Elif gasztroblogja azonban bennem is megmozgatja a főzés utáni vágyat. Persze mikor egy főzés alatt kiöntök egy liter étolajat a járólapra, beverem a fejem a konyhaszekrény ajtajába, dobok egy hátast mert Marci egyik ottfelejtett játékára lépek, és megégetem a kezem, akkor megint elmegy tőle a kedvem egy időre. Szal a hétre kifőztem magam, talán még a tripla csokis kekszet elkészítem holnap délután, de nálunk dupla csokis lesz, a tej miatt a fehércsokit kihagyom. Nem! Nem dobom ki, megeszem este az egész táblát!

Az említett gasztroblog: http://izmorzsak.blogspot.com/

Eztet műveltem tegnap ebéd gyanánt: 

Marci megevett 4 rudat, meg a köretet, addig amíg csak volt a tányérján. A csalamádét meg egyenesen imádja, főleg bohóckodni vele, ahogy szippantja be a hosszabb darabokat. Hát csak egye, nem bánom. Viszont mivel ekkora sikere volt az egyébként nem egy jóevő gyermekemnél, muszáj beneveznem az Elif által hirdetett gasztrokadét (http://izmorzsak.blogspot.com/2011/01/gasztrokadet-jatek-es-buek.html) játékra.

Marci továbbra is pocsékul van, egyébként. Most a teljes pihenőidejét végig köhögte, plusz leégettem háztartásunk mindkét porszívóját. Nem a szőnyeget porszívóztam, na :S Ha valakinek akad a béresen és a cebionon kívül egyéb - bevált - immunerősítő módszere, ne féljen kommentelni és megosztani velem, plííííz :-) Dankesön.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr172592990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stelly 2011.01.18. 19:27:01

Állítólag van olyan is, hogy Cebion multi, ami nem csak C-vitamint tartalmaz, hanem komplex vitaminkészítmény, a bölcsiben az egyik anyuka arra esküszik.
Nem tudom, hogy ezen múlik-e, vagy szimplán szerencséjük van, de tény, hogy alig volt beteg a kislánya.

elif · http://izmorzsak.blogspot.com/ 2011.01.18. 23:40:22

Nagyon csinik lettek, méghogy nem vagy konyhatündér! :) Annak meg külön örülök ezerrel, hogy Marcinál ilyen sikert aratott a kajcsi! Jobbulást neki hipergyorsasággal!
Köszönöm a linkelést, a képet pedig várom a Facebookra is (vagy e-mail-ben). :)

budabo 2011.01.19. 07:59:10

még hogy nem vagy gasztrokadét!!!!

hugic 2011.01.19. 13:38:21

Stelly, köszi, láttam már a patikában én is. Lehet h kipróbáljuk.

Elif, ma csinálom a dupla csokist, ami nálunk tudod nem lehet tripla csokis :-( majd azt is posztolom. Egyébként ne kell valljam, h kicsit hamisítottam, ugyanis a besamelt nem tejből készítettem, hanem tejmentes tejporból kutyultam "tejet" és avval. Először féltem, h totál elpárolog belőle a víz, de végül jó lett!

Budabo, köszi :-)

elif · http://izmorzsak.blogspot.com/ 2011.01.29. 11:41:18

dupla csokisan is tökéletes és a tejmentes tejpor használata sem minősül messze csalásnak. :) de mostmár aztán tényleg tűkön ülök a képeket várva! Puszi
süti beállítások módosítása