Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egyéb tudományok

2009.12.31. 23:59 - hugic

Mikor is lenne időm posztolni, mikor mindenki bulizik, vagy éppen pizsamában várja az éjfélt :-)

Mivel Te - egyelőre (Mörfi füled befogod!) - édesdeden alszol gyorsan bekalimpálom a legújabb tudományokat, amiket a napokban kezdtél el csinálni.

Sétálunk, sétálunk... azaz kézzel vezetve eltipegsz pár lépést (szigorúan lábujjhegyen :S). Nem szeretem egyébként, mert szerintem nyúlik a gerinced ebben a pózban, de ritkán azért teszünk egy-egy kört.

A tapsi - tapsi is talán beindul. Már én is láttam a héten több alkalommal, h mintha próbálgatnád összeütni a kézfejeidet, szigorúan 2x egymás után. Se többet se kevesebbet. Nagyi és a keri is látta.

Régebbi tudomány, csak nem posztoltam még: egy kiváló költemény, a "Csip-csip csóka..." mondóka "hess le tyúkok, hess, hess, hess" integetős részénél, Te is ezerrel kalimpálsz a kezeiddel, de előbb megvárod, h mi csináljuk és Te csak aztán kezded el, egy hangos: "aaaaaa" kíséretében (a gyengébbek kedvéért lefordítom mit is mondasz: "hess le tyúkok, hess, hess, hess" ;-)))).

Nagyon megy a pancsi a fürdővízben. Eddig kultúrált, felnőtt ember módjára fürdiztél, némi csipogós kacsa és zümi társaságában (na jó, arról nem teszek említést, h mennyi hőmérőt nyírtál ki, avval h földhöz verted őket, mert ez rontaná a "kultúrált, felnőtt ember" kép egyensúlyát). Mondhatjuk úszik a fürdőszoba. Ilyetén mikor apája itthon van, akkor együtt fürdünk (mármint Te meg Én) a nagykádban, h megőrizzük a fürdőszoba eredeti szárazságát amennyire ez lehetséges, apája pedig kintről figyel minket és a végén ő törölget meg öltöztet, én meg addig gyorsba tusolok.

Kedvenc elfoglaltságod a "brüngetés", azaz az ujjaddal pörgeted az ajkaidat, miközben beszélgetsz (azaz halandzsázol ;-)) Imádom ám, ahogy csinálod.

Formabedobásról annyit, hogy a járássegítő nagy kerek nyílásába az első pillanattól kezdve bedobod tökéletesen a golyókat (mondjuk az egyéb formákat is odadobod, de ezt ugye még nem is kell neked tudnod). És ha már a lyukaknál tartunk, akkor egész jól megy a gyűrűk pakolása is a csilingelő oszlopra.

No, egyelőre ennyi. Szerintem szép teljesítmény.

Ha már itt vagyok akkor gyorsan posztolom az év esését is, de nem azért mert ez volt a legnagyobb (az az volt, amikor néhány hósan az ágyról hirtelen a parkettán találtad magad :S). A kisebb, de vérben úszó esés az ma volt. Bénamami és Bénaapa nem figyelt kellően Rád a fürdőben ma este, a fürdőköpenyed ujja túllógott a kezeden, így nem tudtál rendesen támaszkodni mászás közben, arccal - állal előre estél a járólapon. Először észre sem vettem a vért, mert annyira a mellkasomba fúrtad az arcod. Aztán ahogy felnéztél, a karomon vettem észre, h csupa vér a bőröm. Hejjj de megijedtem, de a riadalom hál'istennek nagyobb volt. Bocs, bocs, bocs és még egyszer ezerszer is bocs!

Drága Maszatom!
Hozzon neked az Újév egészséget, játékot és vidámságot, mókát és kacagást!
Sok Boldogságot neked 2010-re :-)
Mami és Apa

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr281636246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnagyi 2010.01.01. 11:19:27

Hát igen megy itt minden szépen,ahogy a nagykönyvbe meg van irva! Csak igy tovább!
Drága kis unokánk, mi is kivánunk minden jót az Új évben!

Nagyi és Peti papa!

Nyonyeszka 2010.01.01. 15:48:20

Drága kicsi Marconka! Kerike és Keriapu is sok jópofa játékot, kevés "nem szabad"-ot, egészséget és vidámságot kívánnak neked 2010-re is!
süti beállítások módosítása