Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kétszázhat gramm - újra

2009.11.12. 17:04 - hugic

A betegség alatt a fő étkezési forrás a jól bevált cici volt (vagyis: cicik voltak). Vissza a múltba. Reggeltől estig szinte csak szopi volt. Megértem Én, persze hogy megértem. De azért reméltem, h mielőbb visszaáll a rend, és az ebéd újra rendes főzi lesz és az uzsit is végre kiválthatjuk. Na most úgy tűnik végre elértünk erre a pontra, mivel ma újra lecsúszott egy rendes adag főzelék. Nem is akármiből ám, mert a zöldbabot most próbáltuk ki először. Kis cukkinivel, 1 szem kicsike kis krumplival (vigyázva a vonalakra, tartom a krumpliszegény diétát), petrezselyemmel megszórva és fokhagymával bolondítva. Elég jól sikerült a dolog, annyira, h egy negyed banán is lecsúszott desszertként, mivel a zöldbabfőzelék elfogyasztása után még tátogtál egy sort és az étkezőszék asztalkáját hangosan csapkodva követeltél még némi élelmet. Én meg jól meglepődtem és kreativitásomat kiélvén meghámoztam egy banánt.

A séta elég érdekesre sikerült. Kezdjük ott, h teljesen át kellett öltöztesselek, mivel a tél ránk köszöntött. Hosszú ujjú kombi, harisnya, bélelt nadrág, kötött pulcsi, cipőcske. Fedőrétegnek meleg sapi, sál és a babakocsi lábzsákja. Amit még mindig nem tudom h hová is kell rendesen csatlakoztatni, így túl sokat nem ért. De ezt csak későn vettem észre, már amikor hazaértünk. Holnaptól overállban sétálunk (vagyis Te viseled az overállt kisfiam), mert mikor hazaértünk a lábikód igencsak hűvös volt. Más nem különösebben, de remélem, nem lesz ebből megint betegség. Pedig mire kiértünk (az öltözködési mizéria után, ugyebár, mert ez tovább tart, mint maga a séta :S) addigra már nem fújt a szél, igaz a napocska is elbújt. Na de én? Én mit fogok viselni? Az én combjaim jéggé fagytak. Az arcom és az orrom is. Majd elkezdett esni az a nyavalyás szurkálós eső. Éppen bele az arcomba, szemembe. Persze Te ezt is megúsztad mivel a mindenttudó járgányod kupoláját átfordítottam, h ne fújjon az arcodba a szél és ne szurkáljon az eső sem.

Ez most egész télen ilyen lesz? Mert akkor nekem is kell harisnya és overáll, meg a kabim ujjába varrt egy ujjas bundakesztyű ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr931520638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása