Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Tükröm, tükröm

2009.05.16. 21:31 - hugic

Drága Kisfiam!

Mialatt Pistiék itt voltak meglátogatni Téged, új dolog történt ma! Amit a mami annyira várt már: észre vetted magadat a tükörben a játszószőnyegen. Először csak meglepődve néztél, majd beszélgettél is kicsit magaddal :) Szerettem volna felvenni, de mire előkészítettem a gépet, már meguntad. Sebaj, legközelebb elcsípem :)

Beáék nagyon helyes kis fürdis játékokat hoztak neked! Alig várom, hogy jókat mókázzál majd velük pancsolás közben :) Persze addig még eltelik egy kis idő és először azt szeretném kiélvezni! Minden egyes percét, minden cselekedetednek és új dolognak.

Ohh és tegnap! Tegnap történt meg először, hogy nagyon sokáig kacagtál és sokkal hangosabban mint korábban bármikor. Természetesen a papit tisztelted meg evvel a boldog történéssel. Én meg szerettem volna lekamerázni, de csak a végét csíptem el, azért az is elég jól sikerült. Egy kép pedig több, mint jól, íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr191125697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása