Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Születéstörténet - 2009.02.24.

2009.03.09. 17:19 - hugic

2009.02.23.

19:15
NST-re voltunk hivatalosak, ami igen jól sikerült, viszont mikor kértem a dokit, h mondjon nekem vmi szépet (pl. felpuhult méhszáj stb.), csak annyit mondott: "szépen havazik odakint ".
:) Vizsgálat közben fura dolgokat éreztem a méhszájamnál, amit addig sosem egyetlen vizsgálat alatt sem. Nem fájt, csak fura volt és onnantól szinte folyamatosan éreztem tompán ezt az enyhe "görcsöt". Majd leültünk és megbeszéltük, h másnap reggel befekszem a khba és kapok méhszájérlelő tabit. A hazafelé úton kissé elkeskenyedtem, mert a dokim szerinti "betonkemény" méhszájamnál nem várható h pár órán belül megindul a szülés, de 48 órán belül biztosan. Bizonyára emlékeztek, h nagy parám volt a "luftra befekvés a khba".

2009.02.24.

03:00-05:45
Megérkeztek az első fájásaim. Enyhe mensis görcsökre ébredtem otthon, de úgy voltam vele, h na nagy dolog, ilyen már volt, majd elmúlik. Kb. 30 perc múlva újra éreztem, kicsit erősebben. Majd 20 perc múlva újra. Innentől 20 / 15 percenként folyamatosan. Párom kérdezgette, h menjünk-e? De hát minek ilyen korán, akkor inkább a saját ágyamban görcsölgetek.

05:45-08:00
Hirtelen 8 percesekre váltottak a fájások. Már biztos voltam benne, hogy ma kisbabánk születik!  Letusoltam, felébresztettem a párom, h menjen ő is gyorsan, aztán kértem, h borotváljon meg, mert idegentől nem venném jó néven  Majd kiszedtem a szemöldököm (ezt a tesómtól tanultam, ő indult annak idején 1 éjszakára körkefével, hajszárítóval és éjszakai krémmel a khba ). 08:00-kor elindultunk a kh-ba, teljes harci felszereltséggel (kis bőrönd és nagy bőrönd, kis táska és iratok/leletek + őssejt táska). Nagyon szépen havazott! Imádtam!  Viszont minden lassú autó kihajtott elénk, így elég lassan haladtunk.

08:30-13:35
Megérkeztünk a kh-ba, a recepción sorszámot húztam, ahogy illik. Leültem a reci mellé, mert jött egy fájás, recis hölgy nagyon kedvesen félretolta a soron következő mókust és kérdezte, hogy vagyok, segíthet-e? Mondtam, 8 perceseim vannak, fel kéne venni  Minden iratomat elkérte, és mondta h akkor siessek a lifthez (talán megijedt, h megszülök ott neki?)  liftes bá is jó fej volt, mert nem várta meg, h megteljen a lift, amint meglátott, becsukta az ajtókat és meg sem álltunk az 5. emeletig. Ahol is szembe jött az orvosom, látva az arcomra kiülő "grimaszt" így fogadott: "Jó reggelt Magdikám, csak nem fájásai vannak?". Mondtam doktor úr ördöge van, 8 percesek. Bevitt minket a szülőszobára, azonnal intézett nekünk ruhát, szülőszobát, felvették az adatokat, megvizsgált, azt mondta bő 1 ujjnyira vagyok nyitva. Bementünk a szülőszobába, szerzett nekem szülésznőt is, egy nagyon kedves hölgy személyében. Szülőszobában az ágy isteni volt! Akár a Kispapával is elfértünk volna egymás mellett, össze - vissza dönthető, forgatható. Volt még kád és labda, az utóbbin bohóckodtam néhányszor. Doki néha bejött megvizsgálni. Majd kaptam beöntést. Az nem is volt annyira vészes  Majd magunkra hagytak a Kispapával, h vajúdjunk ahogy nekünk tetszik. Ez nagyon tetszett, h ennyire diszkrét volt! Kispapám nagyon édes, kedves volt. Először barmira izgult, talán félt is kicsit, h most mi fog történni. De aztán belejött! Először csak beszélgettünk, és én nyugtattam, h minden oké lesz. Elkezdte adagolni a Caulophyllumot is, vizet hozott, ha azt kértem. Néztük a hóesést az ablakból, ölelkeztünk, sétáltunk a szobában. Fogalmam sem volt, h mennyi szerepe volt a "gyorsításban" a homeos bogyónak, de a doki és a szülésznő előzetes tájékoztatása szerint 17:00-18:00 körülre mondták, h meglesz a baba. A fájásaim szépen erősödtek és sűrűsödtek. Sajnos a burokrepesztés pontos ideje nem maradt meg bennem, de arra emlékszem h 11:00-11:20 körülre volt tehető. Eddig a pontig, tulképp egy mensis görcsös napnak éreztem az eltelt időt. Innentől azonnal 2-3 percesek lettek a fájások, sokat sétáltam és rugóztam a labdán - mondjuk rugózzon az aki kitalálta, nekem nagyon nem jött be  Mikor úgy döntöttem, h na akkor most elég volt ebből a labdából, mert már baromi erősek a fájások, fel akarok feküdni az ágyra, betakarózni és magamban szenvedni. Felültem.... és abban a pillanatban óriási székelési ingert éreztem! Szóltam - na jó: kiabáltam - a Kispapának, h azonnal szóljon a dokinak, mert erre vártunk, de nagyon!  Ő szegény megijedt (nem tudta pontosan mire értem, azt hiszem ), kirohant a dokiért. Erre bejött egy takarítónő   bíztatott, h az tök jó h már itt tartok! Nagyon örültem a kommentjének, mintha én nem tudnám (egyébként kedves volt...). Jött persze a doki és a szülésznő is. Doki, mondta, h ez nagyon szuper, erre vártunk. Forduljak bal oldalra (gondoltam magamban, fordulj Te ha bírsz  ) és a kövi fájásnál nagy levegő, szem - száj becsuk, fej lehajt és mintha egy medencét úsznék át egy levegővétellel, olyan nagyot nyomjak végbélre. Tettem amit mondott. Közben Kispapám végig a fejemnél, próbált segíteni, de hát ebben senki nem tud, ugye. De nagyon jól esett a hideg keze a homlokomra tapasztva, az olyan volt, mint a sivatagban az oázis!  Nagyon hálás vagyok neki érte! Na ebből a nyomásból még vagy 2-őt - 3-at produkáltam, mire kiderült, óriási haja van a Mi kisbabánknak! Picike gátmetszést nem úsztam meg, de bánja fene, inkább, mint repedjek  Majd hátamra fordítottak (na az volt az egészben a legnehezebb mutatvány, a derekam útálta ). Egy fájás, feje kint, majd vártuk a következőt, h nyomhassak, amire azt mondta a doki, h vége is, kint lesz a baba. Na az a a fájás nem jött. Csak néztem a dokira, és mondtam, h " de nem jöööön". Ő mondta, h de jön az ne aggódjak, picit legyek türelemmel, megdícsért h milyen ügyesek vagyunk és továbbra is bíztatott. Majd egyszer csak jött.... jött a fájás és vele együtt 13:35-kor a mi Édes Drága Kicsi Marcikánk is megérkezett! Mintha kipottyant volna egy kis zsákocskából, egyenest a lábaim közé! Először fura volt, nem néztem oda, mert nem értettem mi történik. Megszűnt minden fájdalom! A világ elkezdett körbe forogni. A hangokat furán hallottam, egyszer csak arra lettem figyelmes, h a párom könnyes szemekkel szól hozzám, h ott a Kisbabánk, nem nézed meg? Akkor fogtam fel, h mi történt és odanéztem, és megláttam a Mi kis Picúrunkat! Tényleg olyan picúrka volt! Felfoghatatlan. Majd megszültem a méhlepényt, levették az őssejtet. Babát a mellkasomra fektették. Kispapám is és Én is teljesen eufórikus állapotba kerültünk és együtt sírtunk! Majd elvitték Marcit, fürcsizni (na nem messzire, csak hogy még a mami is lássa), méricskélni és felöltöztetni. A dokim közben elkezdett összevarrni. A babát megkaptam a karomba, az ágyamba. Kispapám pedig elkezdte értesíteni a családtagjainkat a jó hírről. Kaptunk kb 2,5 órát a szülőszobán 3-asban. Nagyon meghitt volt és csodálatos.
Drága Kispapám! Ezúton is köszönöm neked, h a korábbi tiltakozásaid és félelmeid ellenére velem tartottál ebben a csodálatos utazásban! Nagyon hálás vagyok neked minden korty vízért, amit felém nyújtottál és a segítő karjaidért! Marci is hálás, megsúgta nekem! Smile

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr1991790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnagyi 2009.04.13. 11:33:03

Drága kislányom csodálatos dolog amin keresztül mentél,örülök hogy ilyen pontosan le tudtad irni. Ugyan ezt éreztem én is amikor Csillu és Te megszülettél. Akkoriban amikor Ti születtetek nem beszéltünk ilyen nyiltan a születésről.Most hogy az unokám született ,ez egész más érzés.Majd egyszer ezt is átéled,de én akkor már dédi leszek!Szeretném még ezt a napot is megélni!
süti beállítások módosítása