Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Utolsó simítások

2010.08.16. 23:26 - hugic

Irix nincs, a vihar elmosta a lehetőségét annak, h ellátogassak a patikába. Majd veszünk ha szükség lesz rá.

Bőröndök készen, listák kipipálva. Egy-két dolog figyel még a szárítón, mert a páratartalom miatt nem szárad az utolsó mosásom.

Reggelit kell csinálni még, meg behányni egy óriászöldtáskába a kajákat (ja, úgy készültem, mint aki apartmanba megy :S) aztán a kocsiba a cuccokat és start.

Nem mondom h nem maradt vagy még 2 órai szöszmötölnivalóm, de majd reggel, mert most minnyá ráborulok a gépre. A pasik már alszanak, mint délután, amikor is fölküldtem őket játszani, amíg én pakolok, de olyan csönd volt h fölmentem megnézni mit csinálnak. Hát horpasztottak a földön. Az Ember este megjárta az ügyeletet, mert nem tágít a szorító érzés a mellkasából. Persze mondtam neki, h fölöslegesen megy, nincs láza, vérnyomija jó, nem tudnak vele mit tenni. Egyébként is az ideg miatt van sztem, mert hogy ma sikerült azért a városban reggel összekapnunk valami baromságon megint, és látom rajta h egész nap  hótsápadtan jön-megy. Nem baj, holnap keverek valami nyugibogyót a kávéjába. Egyébként meg betudom az esedékes "nyaralni indul a család" veszekedésnek a dolgot, mert ez úgysem maradhatott volna el, gondolom holnapra kialussza magából, így tökhepi lesz minden. Végül is még jobb is mintha holnap történt volna.

Ui. kis magyarázatra szorul, h ennyit pakolok és még többet posztolok róla. Kaptam a múltkor egy tippet, egy nagyon szórakoztató bloggerről. Ott ráakadtam arra, ami nekem bizony tükröt tartott és rájöttem, h nem szeretném tovább ezt így csinálni. Most bizony minden pöpec lesz, mert ha a start klassz, akkor a többi is. Meglássuk.

A jópofa poszt (Figyelem! Hasizmosok előnyben, nevetésre felkészülni :DDD)

http://lustanyu.blog.nlcafe.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=124506

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr842226840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása