Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mesés képek

2010.01.05. 21:04 - hugic

Egyik nagy kedvencem ez az első kép.
Mikor elkészült a szobája, azonnal rávetette magát a fiókokra, kinyitni, kipakolni, kidobálni mindent. Aztán körülnézett és elégedetten nyugtázta, h már elég nagy a rumli, továbbállt és szétszedett valami mást.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ritka pillanatok egyike (hál'istennek):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megint bedobtam a sértődött macát, mert senki nem figyelt arra a népes családomból, hogy hármunkról készüljön kép. Ami azért hülyeség, mert ugyebár miért is nem szólok Én? Na de aztán hazaérve rájöttem, h anno még egyszer vala az én drága jó Uram szerzett egy "tripod" nevű nagyon hasznos kis eszközt, amit én akkor még "minek ez a kacat megint" felkiáltással fogadtam. Na most előkaptuk (mint a keresztelőn is), beállítottuk az időzítést, és készítettünk egy családi fotót a karácsonyfa előtt. Íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lám-lám, nem csak reszelve lehet az almát elfogyasztani. Na jó ez így elég vagányul hangzik, de csak annyi igaz belőle, h az első 5 percig bírja, aztán baromian megunja, h még mindig éhes, pedig már mennyit dógozott. Így megyek és lereszelem a maradékot, ő meg huncut vigyorral beveri az összest.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ritka pillanatok egyike: családunk férfitagjai csendben és mozdulatlanul. Halleluja ;-)


És még mindig bírja pihenősben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Készülünk, h kipróbáljuk Keriék ajándékát:

Aki kiborírtotta az új járgányból (nem viccölök, felborult a hordozó eszköz Marcival együtt :S):

Bezzeg én vigyáztam rá... hiába no... anya csak egy van (mennyire nem bírom egyébként ezt a beszólást... apa miért lenne 2?)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr571650047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elif · http://izmorzsak.blogspot.com/ 2010.01.06. 15:00:25

Szuperek a képek, annyira jól sikerültek! Tündéri ez a gyerek!
süti beállítások módosítása