Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Páp-pá és "be-be"

2009.11.23. 07:52 - hugic

Megy ez kérem szépen!

Szombaton a kiságyban mondtad a magadét, míg én a fürdéshez szükséges ekvipmentet pakolásztam, és a szokásos ááááööööö és eeeeehhhh között kicsusszant egy "be-be" :-). Tegnap Böske néninek nyomtad a pá-pát ezerrel, ma reggel apának. Nem is akárhogy: jó hosszan! Már-már kezdtem azt gondolni, h sosem fogsz integetni és tessék.... bizalom, bizalom. Járni is fogsz hamarosan tudom én (mármint kézzel vezetve, mert a bútorok mellett már tökéletesen megy, de máshogy nem akaródzik). Orromra koppintok és megnyugszom, h nincs semmi, de semmi baj veled!

Szeretlek!

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr391545375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elif · http://izmorzsak.blogspot.com/ 2009.11.23. 11:30:40

Ügyes ez a fiúcska kérem szépen, hiba itt egy szál se! :)

Nyonyeszka 2009.11.23. 12:42:24

Hűha Marconka, nagyon szép a vonalzód és az avatorod is. Imádom ezt a fotót, meg Téged úgy általában....keriapuval együtt. Szerintem alig várja már, hogy rúghassátok a bőrt meg együtt rosszalkodhassatok. :-)

Én is akarom a pápát! Nekem is te kis zsivány. :-) Én itt szorgalmasan pápázok neked már hónapok óta, te meg gondolod magadban: "Kerike bizonyára meghibbant, hogy így hadonászik és folyton csak azt hajtogatja "pápápápápá". A füled botját sem mozdítod ilyenkor, és ráadásul jól elfoglalod magad mással. Igaz, pár hete már emelted párszor a karod, amikor épp távozóban voltam tőletek és hibbantat játszottam. :-) Véletlen volt? Ki tudja?

Szeretlek kis Mazsola. Ha kimegy belőlem a vírus - ha egyáltalán az van, mert már megkérdőjelezem - akkor úgy meggyömöszöllek, hogy egyből fogsz pápázni, csak hagyjalak már békén. :-) "Pápá Kerike, pápá, csak mennyé má haza!" :-)

hugic 2009.11.23. 14:18:00

@Nyonyeszka: mamikám üzeni, h majd jól begyakoroltatja velem addigra, csak lenne már az "addigra" :-)

hugic 2009.11.23. 14:19:31

@elif: welcome :-) örülök, h egyre több a kommentelő. Csak bátran, bátran :-) No azért nálatok sincs hiba, ahogy Efe beszélget... és milyen régóta, csudipofa :-)))
süti beállítások módosítása