Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Alszol, egyedül, magadtól

2009.06.05. 15:03 - hugic

Én ezt most gyorsan leírom.

40 perce elaludtál egyedül a kiságyadban. Betalált a hüvelykujj és hanyatt ugyan, de alszol. ánom én hogy hanyatt vagy hason. Ha neked így jó, legyen :) Édes Kis Mancúrkám! Annyira szeretlek. Reggel kétszer visszaaludtál magadtól. A délelőtti alvásnál a papi csak pár percig ringatott, majd berakott akiságyba, kicsit nyöszörögtél, de végül elaludtál. És ha nem is túl hosszan, de sikerült és ez már nagy öröm. Most a délutáni alvásnál elkezdtelek ringatni, nyöszörögtél és nagyon mocorogtál a karomon. Betettelek az ágyba és susogtam halkan a füledbe. Majd felhoztam a cumit, mert olyan mozdulatokat tettél, mintha a szádból hiányozna valami. Elfogadtad a cumit egy kicsit, de amikor teljesen allazultál volna és a karod ledőlt volna a testedről, mindig megriadtál. Kivettem a cumit, valamiért elfordultam és mire visszanéztem a hüvelyujjad a szádban volt és nyugodtan szopiztad. Lejöttem. Megkóstolat a babot (ami egyébként pocsék lett) és mikor felmentem h rád nézzek azt láttam h alszol.

Na megyek én is gyorsan, hátha adsz még nekem is egy fél óra pihenőt.

Pusszantás Mancúrkám! Szeretlek!

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr331165643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása