Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

A szép nap örömére, az este elromlik

2009.06.05. 22:06 - hugic

Késő délután még lementem veled a városba egy kicsit sétálni. Jót aludtál út közben, így kicsit később volt fürdi, mint szokott. Rendhagyó fürdit akartam, hason, a nagy kádban. De annyira nem élvezted, mint gondoltam h fogod. Így gyorsan végeztem is.

Nem tudom, h a déli bab miatt-e, vagy a napközbeni alvások miatt, vagy mert nem sikerült most este cicin elaludnod, de a szép napot most gyorsan megkoronázod egy überhisztinemakarokaludni jelenettel.

Gondolhattam volna, h nincs nappali alvás egy kis bosszankodás nélkül. Na mindegy. Most akkor ezt szeressük és megy a sejhajringatás ezerrel.

Azért remélem, hamarosan elalszol, mert én nagyon álmos vagyok és addig nekem sem megy, amíg Te ébren vagy.

Szép álmokat Mancúrkám.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr231166365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása