Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Oh such a perfect day...

2010.09.27. 21:38 - hugic

Igen, igen, lehet fokozni a tegnapot. Egyszerűen ma egy igaz álomgyerek volt Marci. Meg kell ezeket posztolnom, h ínségesebb időkben előkapván egy kis reménysugarat nyújtson.

  1. a reggeli alvásról ugye külön posztoltam (na jó, az időzítéssel volt némi gond, de ne legyek már maximalista)
  2. rendesen reggelizett, ebédelt, uzsizott és vacsizott (utóbbit thx to Keri)
  3. rendesen ivott - azaz nem pocskolta szét a nappaliban a teát
  4. volt esti kakaó is és utána fogmosás hangtalanul
  5. a drnéninél a kontrollon az 1 óra várakozási időt türelemmel, az ölemben ülve viselte (Vackort olvastam)
  6. a játszón, amikor leült az aszfaltra és ezért szóltam, h "Marci, hideg van, guggolj lécci", rögtön kommentelte, h "gugga, gugga" és már guggolt is
  7. egész nap be nem állt a szája (okéoké, ez még egyszer tudom, h majd az agyamra megy), de ma végre szinte minden szót megismételt amit csak mondtam
  8. egy nagyon mini, szinte említésre sem méltó hisztitől eltekintve, összepakolta amit levert, ha megkértem

Egy bökkenő azért volt.
Előkapta az újonnan összerendezett fényképalbumot. Minden családtagot szépen megmutatott és hibátlanul megnevezett. Majd kinyitott egy oldalt, ahol én is rajta voltam, rám mutatott és közölte: "náná" = néni... páfffff
Azért rendi voltam mert lefürdettem, meg kakaót is csináltam neki, hátha holnap azt mondja majd az albumot lapozgatva: "mami" (az i betűs hiányosságra tekintettel ez kisebb csoda lenne ugyebár :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr72328035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása