Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Első rágó és egy kis extra takarítanivaló a Maminak

2010.06.25. 13:57 - hugic

A reggeli fogmosás közben elég nagyra nyitott szájjal üvöltött Marci ahhoz h észrevegyem, h a jobb oldalon fölül valami fehérlik odabent. Középtájt. Egy életem, egy halálom én biza odanyúltam (köszi Marci a harapást :-)) és mit nem vélek felfedezni! Ez bizony egy rágófog. Nem is akármekkora, biztosan nem tegnap bújt ki (pedig akkor lehetne mire fogni a tegnapi c@rságokat ;-))) hanem sokkal korábban. No, hát nagyjából ennyi a 9fogúságunk története. Izgi, ugyevagyugye?

Ebéd után (2 tányér borsóleves, halleluja - no palacsinta, még jobban halleluja - monnyuk én imádom) felvittem aludni, de lent hagytam a szemcseppet. Leszaladtam gyorsan érte, és szóltam Marcinak, h ugyan addig csücssenjen már rá a bilire, hátha csurran-cseppen bele valami kis meglepi. Megyek föl, kezemben a szemcsepp, hallom Marci hangosan reklamál és mutogat cumival a szájában és kispárnával a kezében. Jelezte, h legyek kedves és takarítsam fel a parkettát, mert valami nem okés. Hápersze h nem ült rá a bilire, viszont az egész délelőtt elfogyasztott vizet és teát kislagolta a parkettára. Éljen. No mindegy. Balesetek történnek, ugye? Hát elég lassan lesz ebből bilibepisi, de megfogadtam, h nem, és nem húzom fel magam ezeken, mert nem szabad és értelme sincs. Türelmes vagyok, és mosolyogva takarítok. Legfeljebb finoman poénkodva hozzáteszem, h azért a helye nem a parkettán van, ugye?

Észrevettem, h annyit mondom már, h "no" meg "na", h Marci eltanulta, és aranyosan ismételget mindig, mondja ő is hogy "na, na, no,no". Asszem hamarosan lesz egy lelőhetetlen dumagépem. Visszasírjuk mi még a hallgatag időket :-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr852109406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása