Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Értelem a köbön

2010.06.24. 15:07 - hugic

Nohát, az "ezt" úgy tűnik elnyerte értelmét. Reggel hozta a szuper puzzles-vonatos könyveket. Mondtam neki, h mivel egyszerre csak egy könyvet tudunk olvasni, ezért választania kell. "Ezt vagy ezt?" Tettem hát fel a kérdést. Ő rámutatott az elefántosra és azt mondta "ezt". :-)))

A szókincsbűvülés - vagy az utánozás? - itt nem állt meg. Miközben a szennyes ruhákat válogattam, kiborította a csipeszeket az edénykéjükből. Kértem, h pakoljuk bele együtt: "ebbe". Hevesen bólogatott, majd mondta, h "ebbe, ebbe". 

Bilitéren változatlan a helyzet. Persze velem is gond van, sokkal jobban kellene figyelnem az időpontokra. A reggeli ébredésre, a vacsi előtti nagydologra. Lusta vagyok. Összeszedem magam és pikkpakk szobatiszta lesz. Tudom. Az erő legyen velünk :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr572106680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása