Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

A hirtelen puszi története azaz, BoldogMami posztol

2010.06.16. 13:34 - hugic

No hát az úgy volt kérem szépen, hogy tegnap kipakoltam Marcon szekrényéből a 74-es ruhákat, mer ugye egy 80 centis nagyfiúnak az már nem való.
Marci meg kitalálta, h a szekrény másik szárnyát pakolja ki és miután végzett a bent lévő holmik kidobálásával (szó szerint hajigálta őket), bevackolta magát.
Én meg csak pakoltam és hajtogattam. Egyszercsak mit nem gondolt Marcon, kiugrott a szekrényből, tátott szájjal nekem esett és lenyomott egy akkora puszit, h majd sírva fakadtam a boldogságtól! Hejj de jól esett.

Azóta ma már összepuszilta a tükörképét meg a dédi távirányítóját, no meg a kisjézuskát a rózsafüzéren :-))))

Az már plussz boldogság forrás, ami kora reggel (köhöm, hajnalban, úgy fél6tájt) történt. Éppen az igazak álmát aludtam (még), mikor megszólalt a bébiőr: "anaaaa, anaaaa". Értitek, ugye? No egybül föl is ébredtem és megkérdeztem az éppen a másik oldalára forduló ápppát, h héé hallottad ezt? Aszonta hallotta (de este nem emlékezett rá) és tovább durmolt. Ránéztem az órára és a boldogságtól elterülve én is a másik oldalamra fordultam (gondolatban kérve Marcont, h csak még 1 órácskát had aludjak). Jóvanna genya voltam, h nem mentem be hozzá, de végülis túlélte, nem? Ennek eredményeképpen ma nem is túráztatta magát, csak egy halk sírással jelezte, h szomjas. Fél6kor :S

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr902086134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása