Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Egy kis malac, röf, röf, röf....

2010.03.27. 22:00 - hugic

Na hát, h idáig is eljutottunk.... Marcellusz ma nem volt hajlandó megengedni, h megetessem. No nem azért mert nem volt éhes :o
Uzsira a fájós torka miatt, könnyen nyelhető gyümölcspépet találtam ki. A kanálkát az edénykébe tettem, Marcelluszt az etetőszékbe, majd egy óvatlan pillanatban, míg a gyógyszereit kupacoltam össze, kikapta a kanalat és elkezdte belapátolni a dobozka tartalmát saját maga. Jutott mindenhova igen szép mennyiség, a szájába annál kevesebb. Mondtam is neki, h ez így nem túl gazdaságos, de láthatóan nem érdekelte ;-))) Azért megmelengette anyai szívemet, h az én kölykedlim má olyan nagyfiú, h egyedül szeretne enni.

Hát ki nem találjátok mi lett a vége.

Annyira éhes maradt (a doboz tartalmának a fele mindenhol volt már, az ő gyomrában meg még csak a gyógyszerei :-))))), h végül az én számba tette a kanalat (egyébként ollllyyyyan jószívű, a múltkor a kekszéből is adott!), majd a kezembe a másikat, h akkor most már végezzem a dolgomat szépen, mert neki bizony korog a pocija.

Megörökítettem a nagy eseményt, íme: 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr531873841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni-- 2010.04.01. 13:22:24

Eztet a Márcelládét minnyá megzabbantom má'! Hát milyen édesen eszik!!!

Nyonyeszka 2010.04.04. 11:37:55

Tényleg jószívű! Tegnap a nagy jövésmenésben elfáradhatott, mert ledőlt a földre. Mellé feküdtem vele szemben, és ideadta cumiját, hogy én is. :-)
süti beállítások módosítása