Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Szösszenet 3.

2010.02.21. 22:55 - hugic

Egy fórumos bejegyzésem 1 évvel ezelőttről:

"Sziasztok!

Hazaértünk. Na nem ennyit voltunk a khban, de a délelőttöt azért ott töltöttük.
Megint olyan lusta volt a kisbabám, h annyira nem akart mozogni, h a szülésznő jól rám ijesztetett, azt mondta ha nem produkálunk vmit, akkor nem engednek haza. Pedig volt előtte csoki, kapuccsínó meg minden ami kell. De most nem használt. Szal felálltam és elkezdtem megböködni a Kismazsolámat, h most bizony ébresztő van, segíts a maminak, mert luftra nem akarok itt maradni, az nagyon rossz lenne. Alaposan megnyomkodtam, mire végül elkezdte magát produkálni. Huhhh, nagyon megijedtem. Szívesen bent maradtam volna abban az esetben, ha történik vmi szülés induló dolog, de csak h ott feküdjek.... na azt nem. Vizelet, vérnyomi rendben volt. És most először mutatott ki a gép 80-100as méhtevékenységet is (volt már nekem ilyen előtte persze, csak gépen még sosem volt több 40nél). Úgy megörültem neki!
Az ügyeletes doki megírta a papíromat és hazaengedett, de közölte, h ha a kiskönyvemben jó az utolsó mensi első napja, akkor nem is hordtam túl, mert akkor ma töltöm a terminust és nem 18-án töltöttem. És h ő bizony emiatt nem indítaná meg ezt a szülést 24-én... hát még jó h nem ő a dokim és remélem, ebben nem ő fog dönteni! Elvileg hétfőn nst este negyed nyolckor és a szülésznő is azt mondta, h akkor vszleg az lesz h kedden befektetnek, este kapok méhszájérlelő zselét és szerdán történhet vmi. Persze tanácsolta, h van erre egy nagyon jó módszer a zselé helyett, ismerem-e? Mondtam, h igen, bizony hallottam ám róla Embarassed És a cél érdekében bizony mindent meg kell tenni....
Így most el is köszönök kismamák Laughing

Jó éjt mindenkinek!

Ui: De vajon Zsuzsival mi lehet?!?!"

Azóta kiderült, h Zsuzsi babája holnap hajnalban 1 éves lesz, csudaédes kiscsaj az mán tuti. Legközelebbi üllői utunkról kitérünk hozzájuk is :-)
Enyémgyerek meg még wellnesselt 3 napot.
Egyébként valamelyik nap a kezembe került a 4d uhu analízise és azon Marci akkor méretei szerint a szülés várható időpntja: 2009-02-24. Ez is azt mutatja, h nem figyelem az engem körülvevő jeleket ;-)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr701779625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása