Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Montessori-torony

2010.02.08. 21:55 - hugic

Muhaha... végre!

Annyira tetszik nekem ez a Montessori torony, a gyűrűs játék, de persze Marci mindig is bagózott rá. Na de ma... a nagy játék hevében gondolta vesz egy perc pihenőt (ami nem mellesleg nekem is jól jött) és a szünetben lepakolta a gyűrűket a toronyról, majd helyes sorrendben vissza is pakolta azokat (na jó, ez csak egy 4 gyűrűs fajta, de végül is a technika a lényeg). Majd, mint aki jól végezte dolgát - hiszen jól is végezte - ment tovább kukázni és dobálni ;-)
Hát persze, h a kamera lent volt éppen. Persze ha fönt lett volna sem rögzítettem volna, mert őszintén szólva levegőt venni sem mertem, nehogy megzavarjam.

Ez volt délután, de reggel is ámultunk ám apájával! Vasaltam és közben a hőn szeretett "Csip-csip csóka" mondókával próbáltam szórakoztatni. Khm. Egyszer csak egymásba tette a két kezét és mozgattal föl és le. Ihajcsuhaj. Micsoda napkezdet.

Egyébként majdnem megszívattam magam. 10:45-kor gondoltam elviszem egy körre, h kapjon végre friss levegőt a gyerek, ha már nem köhög, na meg úgyis csodaszépen süt a nap. Utána ebéd és leteszem aludni, délután 3-ig biztos húzza majd a lóbőrt. Beburkoltam magunkat a kötelező téli tartozékokkal. Elindultunk, erre 5 perc múlva bealudt :o Hejj de nem akaródzott 1,5-2 órán keresztül most őt toligálni. Ilyenformán haza már szinte futólépésben toltam, közben próbáltam ébren tartani, semmi sikerrel. Gondoltam a garázsajtó nyitására biztos felébred, az olllllyyyyan nagggyyyon hangos. Ááááá, dehhogy! Gondoltam felébred, ha leveszem a sapit. Ááááá, dehogy! Na akkor a kesztyűnél? Ááááááá, dehogy! Ok. akkor a cipőnél. Ááááá, dehogy! Na jó... az overállnál hótziher h felébred. Áááááá, neeeem! Ezeken kívül még le kellett vennem a pulcsit róla - aminek a nyaka igen szűk-, és el kellett húzni a függönyt, ami zajos. A gyerek csak aludt és nyeklett a kezemben. 12:50-kor szólt h éhes :-) Persze net nem volt, így dolgozni alig tudtam valamicskét :S de hát az én nyomorom mit számít? A lényeg, h aludt.
Ráadásnak délután 4-5 között is aludt 1 kerek órát. Igaz 1 percet nyígett mikor be mertem tenni az ágyba, de mivel különösképp nem ellenkezett, gondoltam, kap még pár percet. Ha elalszik ok, ha nem akkor kiveszem és játszunk tovább. Elaludt :-) 

Mutasd Mami azt tesztet, majd én kitöltöm helyetted :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toljál mááááááááár!

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr381740682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budabo 2010.02.11. 15:31:08

Tüneményes a fiad!!!!!!!!! Látszik hogy milyen kiegyensúlyozott, EGÉSZSÉGES BOLDOG baba, akinek nagyon rendes szülei vannak.
süti beállítások módosítása