Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

A hibás gén?

2010.01.05. 22:00 - hugic

Ez a nyamvadék tejfehérje allergia, ez asszem erős gén apája családjában sajna. Nona és Dani is evvel élnek születésük óta. Azért picit bizakodtam, h erősebb lesz az enyimé és nem lesz gond ételallergia téren. A szemproblémát sokkal biztosabbra vettem, h örökli majd Marcellus (sztem egyébként tökéletes a látása, de azért majd ellátogatunk a Czövek doktornőhöz, biztos ami sicher alapon).

A múltkor próbáltam adni egy kis élőflórás natúr joghurtot a banánhoz, tényleg nem sokat, csak két kiskanállal egy egész banánhoz. Olyan piros lett az arca 1 óra múlva, de akkor még nem tűnt fel. Én idióta csináltam ezt három kerek napon keresztül, és a harmadik napon megvilágosodtam. A joghurt miatt piros az arca.

A múltkor a rakott krumplijára tettem egy kis trappistát, akkor nem volt semmi. Na de ma! A paradicsomos spagetti után. Heuréka! Mintha 1000 fok lenne a lakásban, olyan pirospozságs lett az arca az ebéd után 1-1,5 órával. Aztán valami iszonyat nyűg fogta el. Mondjuk az lehetett akármi (példának okáért az 5-6. rágóelemek), de én a sajtra fogom, mert egyébként semmitől nem fáj a pocakja, még a nagyon fújós cuccoktól sem. Azoktól maximum egész nap ereget. Hiába no. Apája fia. 4kézláb mászva hangosan ropog, és közben nevet! Az ciki lesz, ha a bölcsiben is csinálja majd ezt?
Szal sztem a sajt a ludas. Olyan nyíget levágott itt nekem délután, h csak lestem.

Sebaj! Egy darabig bizonyára több trappista marad nekem. De lécci-lécci aki vagy és uralkodol odafönt, csak egy darabig, jó? Ne egy egész életen át! PLS! 1 Miatyánk - 1 Üdvözlégy elég lesz?

Nem adja át túl jól sajna a gépünk, de azért megpróbáltam lefotózni:

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr51650242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása