Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Had szóljón a glutén mamiiiiiii

2009.11.30. 22:59 - hugic

Kezembe nyomott ma valamit a mamikám. Azt mondta h kifli, és megehetem, ha akarom. Nem rossz, nem rossz, de még gyakorlom, hogyan kell enni, mert hát azért ez nem egy almapép, na. Egy kicsit csócsáltam belőle, majd letettem szépen az asztalkára, mert a kifli is meg a játékaim is, egyszerre nem férnek el a kezemben. Mikor legközelebb arra jártam, újból bele csócsáltam kicsit.

Egyébként mami, az a gesztenyés alma csirkével, az fini nagyon, jöhet máskor is!

Aki tudja, h ki az a Mikulás, vagy Télapó vagy mi is, az árulja már el nekem legyen szíves! Már 2 napja azt mondogatja a mami, h ha nem pakolom ki a konyhai fiókokat, nem nyalogatom az üveget a teraszajtón és tiszta lesz a cipőcském, akkor hoz nekem apró ajándékot. Hjajjj lenne már szombat... bár ha  a mai teljesítményemre visszagondolok fiókpakolás és üvegnyalogatás ügyben, lehet el sem jön hozzám ez a Télapó :S

Jóvanna mamikám, a kedvedért szépen mosolygok :-))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jól csinálom Nagyi?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kiskutyus megfogta a csőrit ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr221565232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyonyeszka 2009.12.03. 11:52:30

Háát kicsi Marconka, a Mikulás az egy kedves, idős, nagyszakállú, pocakos bácsi, aki ilyenkor decemberben megajándékozza a jó gyerekeket valami aprósággal. A rosszaságokért virgács jár, úgyhogy csak óvatosan azzal az üveg nyalogatással.

A Mikulásnak nagyon sok helyre kell ellátogatnia szerte a világban egy éjszaka alatt, ezért repülő szánon közlekedik, amit rénszarvasok húznak. Tudtad, hogy a vezér rénszarvas neve Rudolf és piros a nóija?

A Télapó meg a Mikulás szovjet változata. :-)
süti beállítások módosítása