Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Elv? Az meg mi?

2009.11.26. 10:12 - hugic

Ha-ha. Jól kinevetem magam. Mikor meglátok egy gyereket aki hisztizik, és anyuka nem nekem tetszően kezeli olyan könnyen mondom / mondtam, h jajj én nagyon nem így csinálnám. Csakhogy amíg nem éli meg az ember lánya a helyzetet, addig ugye nem tudhatja hogyan is csinálná.

Példának okáért mobilt és táviránytítót nem szánok a kezedbe Marconkám. Csakhogy. "Ügyes" vagy és lassan minden eddig kialakult elvemet szépen felborítod. Mert biza van az a helyzet, amikor távkapcsolót kapsz a kezeid közé, egyenesen a mamitól. Ha nem adom, akkor a tisztába tétel egy komolyabb birkózó műsorral ér fel. De ide tartozik még a cipőfelvétel, sapkafelvétel, kabátfelvétel és levétel.

Kedvenc, ámde általam tiltott tevékenységeid közé tartozik a konyhai alsó fiók kipakolása (nem megy a fejembe, h miért olyan mulatságos az alufóliát letekerni és minden egyebet a konyhakőre dobálni), a teraszajtó üvegének nyalogatása, hangos sikongatások és kacajok közepette, valamint a mosópor szétszórása a fürdőszobában. Ahhh a vezetékek ráncigálását ki ne felejtsem már. Van, hogy harminchatodszor nem mondok nemet, leülök és megvárom még szépen mindent kipakolsz, kiszórsz és összenyalsz.

A bünti az lesz, h nem kapod meg a Télapó ajándékot, ami egyébként egy szuperszínes formabedobó vödör, hanem lesz helyette a csizmácskádban (ja olyan még nincs neked :S), na mindegy szal lesz helyette: 1 tekercs alufólia, 1 kis doboz mosópor és egy köteg vezeték. Üveget nem veszek. Azt nyalogatni továbbra is tilos.

Egyébként meg, avval ünnepeltük meg a betöltött 9. hónapot, h az eddig száműzetésben lévő cukor és gluténtartalmú babakekszet végül csak megvettem és még a kezedbe is nyomtam egyet (na jó, ez így félig igaz csak, mert az én kérésemre ugyan, de a nagyi vette meg). Egyébként ízlett, majd felteszem a képet.

Szal remélem h azért nem vagyok olyan rossz mami.

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr281553424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása