Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

A mindent tönkretevő mami

2009.07.28. 21:39 - hugic

Na... ez a blog ugyebár Marcusról szól... de nem bírom megállni, h ne írjam le, h milyen egy ügyefogyott béndzsa csajszi vagyok. Mindent elrontok amit a Petitől kapok ajándékba. Napszemüveg (törölgetés közben eltört még tavaly Debrecenben), telefon (180x leejtve, de még él, igen életerős darab), fényképezőgép (uccsó pocakfotót akartam letölteni februárban és persze h földhöz vertem, letörtek az elemtartó ajtó pöckei, most egy csudacsinos és hozzáillő rózsaszínű hajgumi tartja, h igazi csajos darab legyen), noti (ld. lentebb) :( csupa igényes holmi.

Sosem szoktam a notim mellett kv-zni, vagy mást enni, inni, de ma annyira siettem, h gyorsan leültem egy kv-val a gép mellé... meg is lett az eredmény a nagy kapkodásban: egy fél csésze kv a notiban kötött ki :( persze azonnal itattam, töröltem, fújtam, csepegtettem, fejre állítottam, csavarhúzót kerestem, szétcsavaroztam stb.... mindhiába. Noti kikapcsolt... Vencelt (a különbejáratú házi rendszergizdám) nagy nehezen elértem, idegyütt, szétkapta, kimosta, hajszárítózta, összeszerelte, kipróbálta... gép elindul, billentyű nem megy... hm körülnéztem a neten, 18k egy ilyen divájsz :(

Egész nap csak az egereket sirattam. Szegény Marcusom észre is vette, h mamika ma kicsit depis, okos kis gyerkőcim van, nem volt ma annyira nyűg. Biztos érezte, h most nem lenne türelmem. Persze aludni nem aludt, na jó egy kicsit, egyszer 1 db órát, meg egyszer 20 percet. És vadul próbálja a felállást az én kis Erősjánosom.

Na lebirkóztam a vacsi után az ágyba aztán a posztolás után én is megyek h ma valami hasznom is legyen és előkészítsem a papi holnapi ruháját Kazincbarcikára. Én meg nem megyek mégsem Gesztelyre. Mivel ennyire elúszott a napom és a keresztelő a nyakamban van, annyi a tennivaló h nem tudok most elmenni, pedig annyira szerettem volna meglátogatni a Kis Olit és a Nagy Zétit és persze Verát az anyukát. Kedvelem őt a fórumon és jó lett volna kicsit kirándulni, mást csinálni, mint a faluba bejárni :( 

Ehelyett holnap reggel vizit a faluba egy méricskére, aztán felhajtok egy szilikon... naaa nem cicit, azt nem.... kíbordot, remélem 2k-ból megúszom, több keret nem nagyon van rá. Aztán felhajtok a dombra (remélem 120 fok lesz :)) és bepótolom a mai lemaradást (értsd: kb. 5 adag mosás, kis takarítás és ha lesz kíbord akkor Outletezés). Na persze ebbe Marcus is beleszól! Virtuálisan kérlek, Drága Kis Mazsolám legyél holnap nagyon jó kisfiú a Te idióta mamidnak...

Szép álmokat Tündérem!

Ui.: és erre fel, ma kaptam egy igazi csajos, nagyon csini, nagyon igényes "persona" napszemcsit a Zuramtól. Hogy a bizalmat honnan veszi, nemtom... pedig mondtam h nekem elég egy 2k-s darab, összetörni legalábbis. De azért nagyon örülök neki és annak h ilyen a Zuram :) A tenyerén hordoz... még mindig.... megérdemlem???

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr101274472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása