Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

A Tej: Élet, Erő, Egészég!

2009.07.24. 23:57 - hugic

Igen-igen! Csupa nagy kezdőbetűvel!

Kinek is kell megköszönni, hogy immáron 5 hónapja kizárólag anyatejen tudom táplálni az Én Kisdrágámat! És hogy ez az anyatej mi mindenre jó? Lássuk csak a listát (van mit bepótolni, ugyanis a budapesti látogatás óta nem postoltam, habár Marci minden nap újat mutat). Szóval!

Sikerült a sorrend betartása a fizikai fejlődéssel kapsolatban, ergo: hasalás, kinyomás, lábak felhúzása, négykézlábra ereszkedés, hintázás, majd innen oldalra kibillenés a fenékkel és szépen lassan fokozatosan, napról-napra egyenesebben ül az Én 5 hónapos Nagyfiam :-) Na még nem teljesen egyenesen, korai is lenne, de azért már egész szépen ücsörög, íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyakában a borostyánlánccal. Na nem a trend kedvéért aggatom-e köves fuxot a gyerek nyakába. Sokkal inkább remélem ettől a darabtól, hogy megkíméli Marcit a fogzás kellemetlenségeitől. Na meg magamat is kímélem, az exta frekvencián szóló fejhangú sikítással járó sírástól (izzadós szmájli).

Talán használ is, hiszen ezen a képen egész jókedvűnek tűnik, ugye? :)

 

 

No de, folytassuk a listát a fizikai fejlődésről.
Mászás. Ó igen! Annyira vártam, most meg persze állandóan sípolok neki (bíp-bíp), ha lemászik a leterített takaróról, és a tiltott rengetegbe téved (ld. parketta - szuperül be tudja verni a fejét ha eldől; járólap: még jobban :( Ugyanakkor nem állíthatom meg Kisdrágámat a fejlődés útján, ezáltal egyre nagyobb tereket engedek át a nappaliból (na jó: a konyhába nem, oda soha! Annyi ott a veszély). Videó kellene a mászásról, de őszintén szólva gőzöm sincs, hogy hogyan lehet ide feltenni egy kis mozgóképet. Talán ha lenne egy kis időm, h silabizáljak és próbálkozzak, akkor sikerülhetne megtalálni a módját. Ááááá nem lesz :-) Talán ha Kerianyu olvassa ezt a postot (és miért ne tenné, hiszen ő a szülőannyja ennek a kis naplócskának :-)) és tudna nekem segíteni, hogy hogyan is kell. Jajj ha már olvassa: a vonalzót is nagyon-nagyon szeretném feltenni, de eddig kitartó próbálkozásom ellenére sem sikerült :(

Fogás. Ezt szeretem, nagyon szeretem (na nem mintha a többit nem, de ezt kifejezetten). Olyan nagyon szépen nyúl a dolgokért! Csak finoman, lassan, megfontoltan. Nem csapkodva, koncentráltan. Nagyon ügyes (ja, ezt többször nem mondhatom el, mert nagyon beképzelt lesz - fintorgós szmájli). Kedvesnc játéka? Neeeem, nem a legdrágább fisher price majmos rágóka, nem is az állatkák a játszószőnyegről.... áááá. Persze szereti őket is, de a legeslegjobban a törlőkendő zacsiját! Hát az olyan csudálatosan csörög, és kék (már amikor a mami olyat vesz :)). Nagy kedvenc. Múltkor volt is baj... butamami, kidobta :( Fürdőben a kacsahusit szereti és a pillangót, na meg persze ha a vízhőmérőből kifolyó vízzel locsolja apája a haját és a hasát :) csudimóka :) Íme a kacsahusi vacsora :) (na jó, inkább az anyatej csúszott le végül, ez csak amolyan kóstoló volt :))

 

Milyen kicsike volt még ebben a kádban, mikor először fürdettük (csodálkozós szmájli). Nő ez a gyerek, mint a bolondgomba. Folyékony étel és ekkorára lehet nőni tőle. Ki gondolta volna? ;-)

 

 

 

 

Ha már volt fogás, akkor jöjjön a kényesebb téma: fogzás. Mert hogy lent a bal1 és jobb1 már fehérlik az ínye alatt. Belekerült ez néhány igen éles frekin leadott sikítással tartkított, könnyekkel az arcot beborított sírásba. Néhány óra volt csak.... mire rájöttem, hogy létezik ez a fux. Hát egy életem, egy halálom, 3000 pénz nem olyan sok, megrendeltem, mert ha mégsem használna, majd elhasználom én. Valami blúzhoz csak jó lesz. Na de nem! Hát van valami ami úgy tűnik, hogy beválik. Persze alváshoz levesszük. Mert a mami túl hosszút rendelt és félek, hogy az ágyban történő nagy kirándulások alkalmával a nyakára szorul (izzadós szmájli). Mert ugye a mászás arra jó, hogy álmában lecsekkolja, hogy biztos meg van-e még az ágyikónak mind a négy sarka, azokban pedig az egy-egy nyuszkó, a TV maci és a szundikutya. Mikor megtalálja őket, hangosan felsír, mely szerint azt mondhatja: Mammiiiiiiii, már eleget aludtam! (mindezt fél óra után, általában).

Ezzel el is érkeztünk a kedvenc témmámhoz, az alvás-hoz! Ó jeeee. Had meséljek! Mikor már azt gondoltam, hogy megy ez, mint az ágybac...s, akkor jött a hidegzuhany! Ááááá az csak valami ígéret volt. Olyan kampányféle :( Mondom magamnak, ez a gyerkőc már bárhol, bármikor elalszik (miután egy egész 3 órán át tartó teszkós bevásárlást átaludt. Értitek már miért mertem, ilyen kis naív lenni?) Szal, ebben a hiszemben, jöttem-mentem. Csak be a városba babakocsival, Gödöllőre az újonnan nyílt plázába (mert kell vmi ruci §(), nagyikhoz, dédihez. Első hidegzuhany: babakocsival Samu gazda meglátogatása volt a cél, némi permetszer beszerzése érdekében (hogy jövőre legyen is gyümölcs a fán, mielőtt végleg meghalna szegény(ek): végig ordított. Második hidegzuhany: csak beugrok a C&A-ba, ott mindig olyan jó dolgok vannak és gyorsan ki tudom választani. Ott még elvolt, de mikor a Deichmann után (ááá, nem sikerült cipőt vennem) még át akartam menni a Takko-ba (így írják?) akkor már elkezdett hangosan reklamálni: "Te Mami, aszontad, csak abba a Cunda-ba megyünk, azt ez már a 3. bót ahová betolsz. Inkább mosmá mennyünk haza, unom a soppingolást. Mer az oké, hogy lógnak le a színes ruhák (főleg a mostani divatszínek idején), de azé ezt is elunom ám 2 óra után. Szal ha ez kell akkor tessék, elkezdek sírni. Akkor úgyis hazaszaladsz velem." Persze, hogy a gyerkőci nyert. Nem véletlenül vettem meg az "A főnök Én vagyok" felirattal ellátott kombidresszt a múltkor. Szerencsére elkezdett tökremenni az anyag a kapocs körül, így már nem sokáig hordhatja. Hátha elfelejti, ki is a főni a családban ;-)
Így végül feladtam a bátor "én bárhová el merek menni a gyerkőcimmel, mert tudom, hogy egy alvógép" énemet. És újra tanuljuk az alvást. Már egyedül sem megy. A hüvelykujj elveszett (nem is értem, h miért? csodálkozós szmájli), a zene nem elég. A mami karja kell, a mami ringatása kell, a mami susogása kell, a mami dúdolása kell. Eme tevékenységek együttes alkalmazása 20-30 percen keresztül eredményez 20-30 perc alvást (sok mindent lehet ám csinálni ennyi idő alatt, csak ne menjen az ember hasa :)) Szerencsés napokon az időtartam 2,5-4 óra lesz, na persze egy nap csak egyszer, nehogy sok legyen a jóból. Húúú ennyi idő alatt még dolgozni is lehet :) Ilyen kb. 3-4 nap nemalvás (értsd 3*30 perc alvás) után van, gondolom teljesen elfárad és már kész is a KO :)

Jééé megint az alvássztori lett a leghosszabb. Akkor egy fotóval még lógok, ha már átverekdtétek magatokat eme bekezdés átolvasásán:

Ezt ma este kaptam el. Tudom, nem nagy sláger, mert nem is látszik az arca. De hát kit érdekel, mikor a füle is olyan céép :) (ááá, nem vagyok elfogult mami, nem!)

 

 

 

 

 

 

Tegnap esti produkció: pihenőszékre támaszkodva felhúzza magát, térdel majd ráül a sarkára. Ebből lesz egyszer a felállás, ugye? Na onnantól leszek majd paramami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van még a tarsolyomban: grimaszolás! Hááá-hááá, hi-hi, erről videót kellene feltenni. Főleg h Kerianyu tegnap leforgatta a jelentetet. Annyira imádnivaló és nem lehet elkapni :( Orrát felhúzogatva fújtat. Mint egy kismalac és egy vadbika keveréke.

A mosolygás is nagyon megy, főleg ha meglát. Már mondanom sem kell a varázsszót (kettő is van: szééép ill. kukucs). Na de ki az akinek a leghangosabban kacag? Hát persze hogy az apája. Hihetetlen módon meg tudja nevettetni. Mondom én hogy kell az a videófeltöltős cucc.

Jut eszembe: vajon az jelent valamit, hogy hason fekve a bal lábával kopogtat? A hüvelykujjából is a balt találta meg. Esetleg balkezes lesz a gyerkőcim? Na ennek majd utánanézek, vagy beszélek egy dévényes nénivel.

Dobok még néhány képet, aztán szuszkamuszka, különben beájulok a fáradtságtól (kellett nekem ennyit kihagyni :()

 először a talpára lépős

 

 

 

 

 

 

 

 

 

autóban elalvós

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a kezemet vagy a pelust?

 

 

 

 

 

 

 

 

apájával mókázós

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bocibekebelezős

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kerianyuval lépegetős

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

meztelenkedős

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr711266905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása