Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Hisztipisti munkába megy :S

2010.12.07. 23:05 - hugic

Mondta valamelyik nap: "hisztipiszti". Csak azt nem tette hozzá, h leszek valamelyik reggel apával, hogy jól elkéssen a munkahelyéről. Totál elkészültünk ma reggel, időben, felöltözve, bekakaózva, fogat mosva, szendó + kombó tea a táskámban. Szal extra jól indult minden.

Nyomulunk az autópályán, mikor hív apa, h vmi gáz van, mit tegyen, mert a gyerek üvölt és nem akarja fölvenni a csizmát sem, meg amúgy semmit sem és hozzá sem lehet érni.

Mondom, hát csak türelemmel, számol el 10ig, és szánj rá 5 percet, a hagyd magad előbb szabadulsz azért be szokott jönni. Aztán csizmát fel és indulás. 

Hív megint, vagy 20 perc múlva, h még mindig üvölt, hallottam is, mert nyomatékosítás céljából, kihangosította a telefont. Meghallottam és rögtön tudtam, h fáj a foga, akkor üvölt ilyen artikulátlanul. Mondom, h nurofent neki, vagy 5millit. Aztán uzsgyi. Persze azt nem írtam most le, h apa nem kicsit volt baromi - baromi ideges. 

Erre apa 1 óra múlva felhív, h "na leadtam". Mondom: akkor megnyugodott? Erre ő: persze, megkérdeztem, két hüppögés közepette, h Marci kérsz kekszet? A gyerek elhallgatott, a szeme felcsillant, majd válaszolt: kérsz, kérsz, kakasz. No ennyit a nurofenről :S tévedni emberi dolog ugyebár ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr32500969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása