Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Sötétség

2010.09.27. 14:04 - hugic

Úgy tűnik a teljes sötétség lesz a záloga, h a Kis Vackor tovább aludjon reggelente, mint fél 6. Ma háromnegyed 5-kor ébredtünk arra, h "apa, aja, aja, apa, apa, aja, aja, dida, aja, aja, dida". Kiesett a cumi az ágyból és nem érte el. Visszaadtam és átvittem magunkhoz, totál lehúztam a fényzáró rolót és láss csodát, marci fél 9-ig aludt. Na jó, fél 9-kor már ült az ágyban, de 8-kor még tuti aludt, mert akkor bekukkantottam hozzá - vagyis hozzánk. Nekem már a 8 óra is egy istenáldása lenne. 

Elkezdtem megnézegetni, h mennyibe is kerülne egy pár fényzáró roló... jajjjajj. Asszem először megkapja a miénket és ha bizonyságot nyer ez a verzió, csak akkor rendelek újat, mi meg kelünk 5kor :S vagy cserébe kölcsönveszem Marci sötétítő függönyeit, az nekünk ér valamennyit.

Egyébként elfelejtettem posztolni, h tutin megtanult felmászni a székre, onnan meg az asztalra és tökéletesen kinyitja és becsukja az összes ajtót a lakásban. A bejáratit szerencsére nem, azt sokx még nekem is nehéz kinyitni :S
A legcukibb szerepjáték, amikor a formabedobó vödörkét a karjára teszi, mint egy kosárkát és elköszön (integet), közben megy ki a szélfogóba. Integetek neki, és megkérdezem, h mielőtt elmegy, kapok-e búcsúpuszit. És banyek, kapok! Imáááádom!

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr82326903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása