Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Szégyenmami bejelentkezik

2010.06.10. 00:38 - hugic

Öhöm-böhöm... a napi teendők után egyszerűen képtelen vagyok idevergődni a gép elé. Ha éjfélkor ágyba tudom pakolni magam, az már általában jó idő. Ilyetén elmaradtak megint a posztok egy ideje. Pedig bőséggel lenne miről írni. A mókás posztok helyett most jöjjenek a száraz tények:

- fogak száma: 8! Jippii, ma kibújt végre vagy 2 hónap szenvedés után a nyolcaska. Nem tudtam benyúlni, de most már elég jól látszik szal tuti áttört (na meg ma volt olyan keserves sírás-rívás, h szerintem ma volt a csúcsokcsúcsa)

- szókincsbővölés: sicccccccica, ciccccc (neeeeem, nem cici :-)))) cica :-))))), apa, aja, ana, mama  (hogy ki-kicsoda, azt be lehet osztani), igen, bum-bum = brumm-brumm, alias maci, na meg a szokásos halandzsaduma egész nap és az elmaradhatatlan sikítozás (na annak vége lehetne már)

- szenzáció: hányadik napja is, h nincs reggel cici? Ööööö elfelejtettem. Ezért a blogcím, szégyenmami nem tudja, valamikor a múlt héten volt, az utolsó reggeli alkalom, de pontosan nem emlékszem. Dokinéni  írt spéci HA-s tápit, amit megbolondítottam egy kis kakaóval. Az első nap, az gázos volt, gyerek egész nap nyöszörgött, sírdogált. Már majdnem feladtam, egyszer 10kor, egyszer 13kor és egyszer 17kor, mikor az utolsó pillanatban kapcsoltam, h nanemár, ha ennyi hisztit kibekkeltem ma féllábon, akkor nehogymár az uccsó két órán bedobjam a törcsit. Hátna, így történt, h ma már szinte egy húzásra eltűnik a gyomrában úgy 1,5 deci kakajó reggelente. Persze bujcsi van, na meg jim-jam közben, ugye. Ha jön GracieLou énekelni (nagyon helyes "mese", imádjuk), repül a tápis üveg Marcon kezéből, feláll a kanapén, kezeit a mellkasára teszi és rázza a bugit, tittta becarás :-))))

- homokozó: jajjdejó, h nem kell közösségibe menni. Kicsike ugyan a mienk, de a mienk. Ez a gyerek szereti homokkal tömni a fejét, ez van, el kell fogadnom. Érzi egyébként, h ez nem frutapura, de azért naponta egyszer legalább lecsekkolja. Biztos, ami tuti :-) Jól elvagyunk benne egyébként. Vagyis ő benne, én meg a fűben. Építgetem neki, mikor, mit kér (büm-büm = autót kér, sikít = bármit, csak csináljam már ;-))) Ő meg szépen fogja a lapátot és egy pillanat alatt a földdel teszi egyenlővé, amit én nagy gonddal formázgattam neki (hát, a múltkor még vizet is kellett vinnem a homokozóba, mert már nem volt formázható a homok).

- tej: most már bizti tejérzékeny. Kakija extragáz krémes mindig, térdhajlatok hol pirosak, hol nem, a légzése asztmatikus, amire kaptunk is befújót. No, azt ám móka és kacagás befújni. Holnap megpróbálom újra elérni a gasztros nőcit, akihez nem csak h időpontot kapni szinte lehetetlen, de elérni sem túl egyszerű. Vagy keresek mást, ha nagyon megunom a várakozást.
 
- betegség: igen, megint és még mindig. Nem is emlékszem már, h mennyi is? Jesszumpepi 3 hete, h apája elhozta a bölcsiből, amikor ráköhögött egy kisfiú kifelé jövet. Na, azóta. Halálosan unom. Bizonyára Marci is. Már inkább tartja magának ülve az orrszívót (gondosan, egyik luk után keresi a másikat és vissza), csak ne fektessem két vállra (utál hanyatt lenni). A két nagymamának, meg innen kívánunk mielőbbi jobbulást (és bocsesz nagyik a bacikért :S)
 
- bili: néhány napja ráültetem a fürdi előtt. Ő meg ül és vigyorog. Mondom neki, pisi-pisi kicsikém. Megfogja a kukacát, feláll, szalad egy kört a fürdiben, majd újra ráül. Ezt eljátszuk párszor. Eredmény: zéró (nem mintha érdekelne különösebben). Beteszem a kádba és jeeeeeeeeee, már slagol is, közben nevet, h jéééé mi a fene történik? ;-)))) Cukisági mutatója ilyenkor az egeket verdesi, komolyan.
 
- cica: kimegyünk a kertbe a minap, egyszercsak Marci elkezd ciccelni. Mondom neki, kiscicám, nincs itt a környéken egy cica sem, miért ciccelsz? Mutogat ezerrel a szomszédba. Gondoltam, biztos vaksi vagyok, de itten nincs macska tuti. Mutogat, ciccel, pöröl velem, h én mér nem látom. Jaaaa. mer a maccs a terasztetőn napozik, én meg nem gondolkodtam ekkora magasságban. Szal Marcunak volt igaza. Mami vak, Marci ügyes. Megbeszéltük és mentünk homokozni.
 
- Noé bárkája vs kánikula: a 40 napos esőzés és viharok végre (végre? :S) elvonultak. Megérkezett helyébe a nyár, úgy istenigazából. Kánikula a köbön (Marcinál most iccaka 26 fokot mutat a bébiőr kijelzője :S) Naptej és fehér kalap nélkül nem mozdulunk az ajtón túlra. Bár a kalap szegény hamar viseltes lesz, annyit pakoljuk. Én fel Marci fejére, ő egy hirtelen mozdulattal le a földre.
 
Saccperkábé ennyi ;-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr592070498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni-- 2010.06.10. 13:24:08

Szégyenmami szégyellje csak! :)
De nagy gratula a no reggeli cicihez! És a HA- babatejezéshez! Azszééép!
Azt nem mesélted, mikor van a reggel? Még mindig 6-kor?
süti beállítások módosítása