Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az öntözőlegény - Húsvét 2.

2010.04.05. 21:41 - hugic

Sikerült az elmúlt 2 nap alatt meglocsolni a család nőtagjait. Nehogymán elharvadjanak, ki fog akkor ugrálni, tapsolni, szaladni, etetni, itatni és tisztába tenni? Az öregem vett valami parfüm névre hallgató pacsulit. Elsőkörben azt próbáltuk üríteni, de aztán ezt lecseréltük valami visszafogottab darabra, miután apa tegnap rosszul lett Keriéknél, és a mamim megállapította, h bizonyára ettől a darabtól, hiszen a nagyiéknál is akkor fordult a gyomra, mikor meglocsoltuk a nagyit (bocsesz nagyi, nem én vettem ;-)) meg Keriéknél is a locsolás után lett rosszul. Arról nem is beszélve, h bizonyára én is elég rosszul lehettem, mert az alapos, sonka-tojás vacsora után biza kitettem életem első rókakomáját a Keriék nappalijának a közepére (bocsesz Keri).

A nagyi meglepett egy nagy homokozóval (aszonta azért, h megköszönje a locsolást), némi homokozó szerszámmal, plüss báránykával és csokitojással meg némi bankszámlatöltelékkel. Hálája jeléül Kerike is csomagolt nekem homokozó szerszámokat (ezek szerint ennek most szezonja lesz), építőkockát, vonatos - puzzle könyvet (imádom!!!) tonhalat (jeeeeee :-)) és némi ruhaneműt. 
Dédi és Keresztmama is megleptek, megtöltötték a "bankszámlámat" és olyan csudijó könyvet kaptam a Keresztmamától, h a mami már kívülről fújja a "Nyuszihintó" című Zelk Zoltán mesét.

Ma apa családjának nőtagjait végeztem ki, de már a finomabb illatú változattal. Kaptam is érte tojást, nyuszit (szigorúran csokiból), ruhát és dömpert, bankszámla tölteléket, meg egy pár cipellőt és egy óriás plüss nyuszit, ami talán nagyobb, mint én.

A mamim meg leosztotta a családot, h a Húsvét nem az ajándékhegyekről szól, és h állítólag szeretné, h a család nőtagjai, akik ennyire szeretnek engemet, legyenek kedvesek és fogják vissza magukat a húsvéti ajándékozás terén! :o Ezt még le kell meccselnem a mamimmal, h helyettem csak ne szóljon ebbe bele. Ha meglepnek az az én dolgom, nem az övé. Há'nem?
(Kéretik a gyermek véleményét nem figyelembe venni ;-))

A cinkes az volt a napban, h az öregem elfelejtette, h a mamit is meg kellene locsolni, aztán mikor mami a reggeli után (há'persze h tonhalkrém volt: -)))kijelentette, h akkor ő most kiáll az esőre, hátha akkor nem hervad el, leesett apának a tantusz. Volt persze szánom-bánom, gyorsan pótoltuk a hiányosságot. Meg is kaptam a jutalmam egy csini vonatos inges-pulcsival. Állítólag még valami motor is bejátszik a héten. Nagyon szerethet a mamim ha engem meglep egy ilyen motorral. Apa ugyanis már igen régóta álmodozik egyről, de neki nem vesz a mami :o

Holnap bölcsi, várom már, mert a betegség miatt ezen a héten nem voltam. Kíváncsi vagyok mit szólnak az új sérómhoz a kispajtik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr261897324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugic 2010.04.06. 13:24:13

Köszönjük szépen :-)

Nanácska 2010.04.06. 14:31:38

Nagyon pasisodik az én vejkóm! :)

bnagyi 2010.04.06. 16:21:09

Igazi nagy fiú az én kis drága unokám! Nagyon büszke vagyok rád! : ) Imádlak !!!

budabo 2010.04.11. 15:08:24

nagyon nagy fius lett a nagy fiad!!!!!!!
süti beállítások módosítása