Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Szem, fül, orr és csokoládéééééé

2010.03.31. 23:24 - hugic

Marcellusz ma először mutatta meg, h hol a füle :-)) Mikor kérdeztem, h hol az orra, akkor megfogta az enyémet. Mikor kértem, h mutassa meg a szemét, kinyomta az enyémet :o
Jóvanna a birtokos még nem megy, de legalább már megmutatja.
Gondolom ez valami bónusz ajándék volt tőle a fürdi előtt. Bizonyára nagyon hálás, h egész nap alig foglalkoztam vele, a konyha takarításával viszont annál többet. Csak tudnám, h mi a fenét csináltam egész álló nap, ha a sütő és a hűtő még nincs kész :o

Túl vagyunk a csokiteszten is. Felaggattuk (igen, mi ketten, 3 tojást Marci rakott fel) a tojásokat a barkaágakra. Megtöltöttem a húsvéti kosárkát csokitojással és felfigyeltem, h olyan nagy a csönd. Lenéztem, és megtaláltam Marcit az asztal alatt, aki az egyik elgurult csokitojást bontogatta és majszolta éppen. Igen szép darabot kiszopogatott belőle. Mikor elvettem fincsi hisztivel adott hangot reklamációjának.

Na lássuk csak, végre valami ennivaló ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát ez fincsiiiii :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mamiiiii, kérem vissza a csokimaaaaaat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt csak mert olyan huncut :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr691885658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása