Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

A születésnap

2010.03.16. 23:02 - hugic

Olyan régen volt már, hogy lassan el is felejtem :S

Szülinapja alkalmából reggel első körben az egészséges rendelésen kezdtünk, majd elvittem bölcsibe az 1 éves nagyfiút, egy gyümölcsös túrótorta kíséretében. Aztán dél körül hazacammogtunk, ő pedig aludt egy nagyot. Ezalatt befejeztem az itthoni túrótortát (cukros, lisztes, tejes darab volt és él még a gyerek ;-)). Egyébként ennyi tortát ilyen rövid időn belül még nem sütöttem életemben. Az első ugye a bölcsis, majd a meghitt itthoni édeshármasnak való, végül a hétvégi kétfelvonásos partira elkészítettem életem egyik legfinomabb Eszterházy tortáját, eredeti recept szerint (mínusz konyak). Abban még dió is volt, amiből evett Marcus, nem is keveset. Mikor kimondtam h elég volt, akkor persze jött a hiszti.
Nu visszakanyarodva az eredeti témához, Marcust végül a nagy alvás után még felpakoltuk és elvittük magunkkal vásárolni, és ellátogattunk Emma babához, aki hasfájós, így megleptük őket egy kis maradék Espumisan cseppel, hátha… de már hallottam a nászasszonyomtól h sajna ez sem vált be L
Na de visszakanyarodva megint csak…. Szal vettünk a szülinaposnak mindenféle ruhaneműket, aztán hazatértünk. Este pedig felköszöntöttük és tortát bontottunk.
Nagyon tetszik neki a fakopáncsos játék (annak ellenére, h selejtes és ezt meg is írtam egy diszkréten, de határozottan fogalmazott reklamáló levélben az illetékes elvtársaknak). Egész este boldogan dobálta a golyókat és kalapálta (volna, ha működne ez a része a játéknak). A falvédő annyira nem érdekelte, persze, mivel az hasznos ajándék :S A betűket viszont alaposan megnézegette, fürdi előtt felragasztgattam őket az ajtóra.
A fürdi – cici rutin után ügyes nagyfiú módjára elaludt.
Én meg egész nap csak merengtem és emlékeztem és pityeregtem.
 
Lássuk a száraz tényeket:
Súlya                                  9.700 gramm
Hossza                               76 cm
Fogainak száma                  6
Szinte már csak jár
Mondja: apa, ba (banán), bö vagy bu – amint kiejtjük a szánkon h Petipapa, mememem – ha éhes és meglát valamit, amit szívesen megenne
Cici: reggel és este
Szilárd kaják: szinte minden
Tejes dolgok: fogyasztott már ezt-azt, figyelgettem és semmi jelét nem látom, h fehérje érzékeny lenne
Inni: na, azt a világ minden kincséért sem (max 1,5-2 dl / nap :S)
Megmutatni ezt-azt: „áááá majd csak ha nagyon úgy akarom, Mami”
Csip-csip csóka: minden mennyiségben
Búcsúzáskor integet, érkezéskor „Erika, az írógép” hangján köszönti a vendégeket
Végül a tapsolásért felelős gén is életre kelt, már abba sem hagyja, sőt mit több: megtapsolja magát, ha úgy gondolja, hogy megérdemli ;-) Becarááááás.
Babatej, tápszer és társai témában nem bírunk zöld ágra vergődni. Elég sokat leöntöttem már a mosogatóban, mert egyszerűen semmiből sem fogadja el.
 
Ezen felül: szerelem a köbön, mosolyok a négyzeten. Egyszerűen imádja őt mindenki, mert imádnivaló. Mosolyra fakasztja a szomorkás arcokat, a közömbösöket pedig nevetésre.
 
Bonus Track:
 
„Az vagy nekem, mint földnek az ég,
Az vagy nekem, mint égnek a kék,
Az vagy nekem, mint télnek a hó,
Az vagy nekem, mint csendnek a szó”
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr251845745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása