Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Előtte... utána

2009.10.09. 23:10 - hugic

Hosszú volt a hajad. Nagyon hosszú. Volt olyan szál ami szerintem vagy 15 centire nőtt meg. Na ennek ma véget vetettünk. Meglátogattuk D-t a kedves fodrászlányt. Te is kedvesnek vélted, mivel sűrűn mosolyogtál rá és még a hajnyíró géptől sem ijedtél meg különösebben. Inkább csak nagy érdeklődéssel figyelted, h mi is történik. Újfent büszkélkedhettem veled :-)

Szerintem nagyon csini lettél. Ha még egyszer valaki azt mondja h kislányos vagy, akkor többet már nem tehetek az ügy érdekében.

No de beszéljenek a képek helyettem:

Előtte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utána:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megmosom apa fogát:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha valamit nem érek el, akkor felállok a hintaszékre és onnan sikerül:

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr581439701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plain 2009.10.12. 18:02:06

Hahó! Ok, ok, már nem annyira kislányos. Vagy mégis? Mondjuk vagány kislányos. De most miért vagy rajta felháborodva? Én csak azt mondom ezzel, hogy nagyon szép baba! :) És ahogy látom, nagyon ügyes, jajj neked Anyuka! További szép napot!

hugic 2009.10.12. 18:27:08

Végre megint egy komment :-)
Nem vagyok felháborodva, csak olyan fura, mert nekem fiús. Mondjuk lehet azért, mert én "belülről" látom és nekem más. Hát jajj nekem bizony... tudom már miért vagyok 58 kg. Ma is egész nap másztunk a parkettán, meg kapkodtam föl mindenhonnan, ahová nem szabad mennie.
Nektek is szép napot :-)
süti beállítások módosítása