Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

I Spy - alias Mami

2009.09.29. 12:16 - hugic

Nem, nem a filmet néztem meg.

A kém én vagyok, jómagam. Ugyanis a reggeli altatás egészen átalakult. Szeretnélek a kezemben altatni, de nem lehet, mert feszengsz és visítasz :( Gondoltam hát egyet és betettelek az ágyikóba, betakartalak, buksisimi és ahelyett h kijöttem volna a szobából, elbújtam az ágy mögé, h kifigyeljem mi történik ilyenkor.

Kifigyeltem. 2-6 percig jössz-mész, ficánkolsz (valószínűleg keresed a helyedet az ágyban), egyszóval: fészkelődsz, majd alszol. Mint a tej. Akár 3 órát is egyben.

Hát eljutottunk idáig, és én el sem hiszem, h ilyen nagy és ügyes fiam van, h már magától elalszik. Semmi cumi, ölelőkendő (na az is pénzkidobás volt :)). Ott egy pelus a biztonság kedvéért, de tulajdonképpen, ahogy ma kifigyeltem, avval sem foglalkozol.

Reméljük, ez így is marad és akkor a mami nagyon finomakat tud főzni, nagyokat tud vasalni és sokat tud dolgozni.

Ámen :)

A menüsor is bővült. A napokban próbáltad ki a céklát. Bejött. Ez valami nagyon finom dolog. Persze nem is csodálom, amennyire édes. Ma a tök van soron, nekem nem annyira ízlik így fokhagymával (nincs itthon kapor :() de lehet, h neked fog. Majd igyekszem jelentést készíteni.

Jajj el ne feledjem megmutatni az utóbbi napok sztárfotóit.

A 100 forintos kérdés: mit ebédel Marci?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mamiii! Megyek dolgozni apával :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr1001415270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása