Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

1 éves teszt - van Boldogság és Szomorúság is

2009.06.16. 15:25 - hugic

Nem is én lettem volna, ha sikerül ezt a memoárt június 14-én rögzíteni. Persze h elkéstem megint.

De vegyük azt h ma 2009. június 14-e van. És ha az van, akkor ma 1 éve, h zebrás tesztet produkáltam egy szép szombat reggelen :-) Kisdrágám! Most fent sírsz apa kezében, mikor 1 éve még alig látható voltál a pocakomban. Igen szépre cseperedtél és bearanyozod a mindennapjainkat. Apa gondjai is mind elszállnak ahogy rádnéz. Pedig nagyon kivan már a munkanélküliségtől. Most jött el az idő h történjen valami előrelépés az ügyben, mert eléggé az utolsókat rúgjuk már. Mindig is úgy voltam vele, h majd az utolsó pillanatban bizonyára történik valami jó dolog, igyekeztem optimistán állni ehhez az egészhez, h a jó dolgokat vonzzam be. Ha kaptunk az élettől ajándékba egy ilyen csodát, mint Te Kismazsolám, akkor azt nem teheti meg, h a lehetőségét elveszi annak, h Téged minden földi jóval körülvéve neveljünk fel. Elsősorban a házra gondolok itt, azt nagyon szeretném megtartani. Nehezen képzelem el máshol az életünket. Főleg szülőknél.... Anya ha olvasod: ez nem miattatok van, hanem a függetlenséget ennyi idő után már elég nehéz feladni.

Na a zebrás teszt volt a boldogságos része ennek a mementónak.

A szomorú az apa szituja fent részletezve és a Kerianyus szitu.

Tesó! Annyira sajnálom ami történt. Azt hiszem félreértések, csúszások és féligazságok sorozata vezetett oda, h a összekaptunk. Na jó, nem kissé. Neked is igazad volt meg nekem is (kicsit-kicsit), és én is tévedtem meg Te is (picit-picit). Jajjjjj annyira szeretlek Tesó, jó lenne ezt az egészet félre tenni és továbbra is szeretni egymást, mint mindig.
Meg egyébként is, lécci add már össze a teszkószámlát. És beszéljünk már, mert megőrülök a nembeszéljükmeg szitutól. Ahogy szeretnéd úgy kérek elnézést, mindegy h kinek volt igaza vagy sem, csak gyere már kérlek!

Mennem kell, a főnök enni kér!

Na jó, ez 14-én készült a nagyiéknál:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr941188954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnagyi 2009.06.16. 19:15:42

Sziasztok!

Hugicám, nem értelek félre. Tudom hogy mindenkinek kialakult egy kis családi fészek.a saját otthonában,és nem szivesen adja fel,én is ígylennék vele. Peti majd megtalálja a helyét.(türelem rózsát terem) Remélem jól lakott a főnök,és alszik!
Drága kislányaim, nagyon szeretlek titeket, nem jó ez a durca senkinek. (A szivem szakad meg!!!)Úgy gondolom ha van is köztetek nézeteltérés megtudjátok higgadtan beszélni egymással. (Bízom benne!!!) Nem is szaporítom az írást.
Vigyázzatok magatokra,és egymásra!
süti beállítások módosítása