Marcell

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Restancia

2010.06.25. 13:29 - hugic

Hihetetlen vagy nem, de voltam annyira trehány (értsd: elfoglalt), hogy nem posztoltam meg az áprilisi vizitünket a menyasszonykánkál.

Emma január 29-én született, az ex szomszídasszonyom kislánya. Egy igazi kis tündér, aki ugyanolyan hévvel indítózik a ciciért, mint anno Marci. Hát meg kell zabálni.

A vizit jól sikeredett!

A vőlegény (Marci) fütyült a menyasszonyra, mivel az anyósáék meglepték egy tuti kis traktoros csodával, amin János bácsi ül és 3 kis állatkát szállít a pótkocsin. Gondolom, nem is nagyon érdekli, milyen kis csini csajszija van, a lényeg, h anyósék jó ajándékot vettek ;-))) No meg persze volt egy kis féltékenység, h miért is ölelgetem én a kislányt.

Emma sem nagyon törődött Marcussal. Neki a lényeg az volt, h megkapja a rendes ciciadagját osztkész. Mit neki egy össze-vissza rohangáló, hangoskodó kiccsávó. Cici, meg ringatás a babakocsiban. No igen. Ebben a korban még Marcinak is hasonlóak voltak az igényei.

A Zurak jól elbagózták kint az időt. Mi meg jól eldumcsiztuk a nászasszonyommal.

Persze fényképet nem csináltunk, mert én Emmust csodálgattam, Niki meg amellett, h Emmát látta el, Marcit csodálgatta.

Remélem eltűnik mielőbb ez a kötőhártyagyuszi mert azt hallottam, h Emmus nagyon kis ügyesen megfogja a tárgyakat már és forog is mindenfelé, szal ezt le kell csekkolni.

Egyébként ahogy nézegettem Emma naplóját, felfedeztem, h nagyon kis ügyeske, mert köbö ugyanabban az időben és sorrendben csinálgatja a dolgokat mint Marcus tette anno (megfordulás, fogás, mosoly, kacaj stb.). Marciról pedig köztudott, h elég hamar fejlődött a fizikuma. Kíváncsi vagyok, h ebben vajon benne van-e az h ennyire anyatejesek? Minden bizonnyal. Ööö nászasszony, készülj, mert minnyá elindul aztán lehet pakolni az útból :-))))

Most pedig megyek és lopok egy képet a kis menyecskémről! Íme a Mosolytündér:

A bejegyzés trackback címe:

https://marcikank.blog.hu/api/trackback/id/tr702109327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása